zaterdag 13 april 2019

Workshop Doe@ding..#06-04-2019


Vorige week waren Linda en ik samen met onze moeders weer op mft-workshop bij doe@ding. Heel gezellig!
Zoals altijd weer heel goed verzorgd met koffie en thee en lekkere cake. Natuurlijk ook tussen het knutselen (& kletsen) door even rondjes door de winkel.


We begonnen onze workshop bij Angela, met bovenstaande kaartjes. Ik was goed op dreef, ik hoefde thuis alleen de plaatjes nog in te kleuren en op te plakken.
Na de pauze gingen we bij Inge 2 leuke dingen maken.(zie eerste foto) & natuurlijk met een plak chocolade. 

Linda heeft vandaag ook haar creaties erop staan. We gaan weer op naar de volgende workshop!

Fijn weekend, ik ben vandaag waarschijnlijk op de camping te vinden bij mijn ouders. het wordt wel koud, maar bij de kachel lekker aan de knutsel is niet verkeerd.



2 opmerkingen:

  1. Tof Larissa, wat een leuke resultaten en zo samen met de moeders en je vriendin is zeker erg gezellig! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt tijdens de workshop! Geniet van je weekend! Klinkt gezellig, knutselen bij de kachel in de caravan!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen