zondag 14 april 2019

Stempel op reis..#8


Daar ging iets fout, maar hier ben ik dan ook met mijn stempel op reis berichtje.
Dit keer stuurde Jolanda ons de stempelset met katjes toe. 
Ik had 2 ideetjes en ben daarmee aan de slag gegaan.


De eerste was met alcohol inkt. Ik heb er een tagje van gemaakt. Zo leuk om daarmee te spelen, altijd een verrassing hoe het eruit komt te zien. De katjes heb ik op karton gestempeld, ik had dat ergens gezien en vond dat wel een leuk idee.


& de tweede is een wat gangbaarder kaartje. Met leuke papiertjes en een ander tekstje dan wat bij de set zat. Die had ik ook los gestempeld maar vond het bij dit kaartje niet leuk om dat er zo op te plakken.


Ik ga bij mijn medereizigers kijken, jullie ook?

Fijne zondag allemaal!

10 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het nog gelukt is met je berichtje! Twee heel verschillende kaartjes maar beide even schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke creaties heb je gemaakt Larissa, super cute! Fijne zondag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke kaartjes heb je gemaakt met de schattige poesjes!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Larissa! De tag is een beetje experimenteel, maar zeker niet mis! En zoals je zegt is het kaartje daar tegenover weer eerder wat traditioneler. Maar beiden zijn leuk en lief! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig, gelukt je berichtje! Leuke creaties, allebei heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele verschillende uitvoeringen, maar de tag en de kaart zijn allebei hartstikke leuk geworden! Nog een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, de katjes zijn echt schattig ook zo in kraft! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee heel verschillende creaties en weer heel anders dan bij de rest maar dat is juist zo gaaf. Er kan veel met die leuke stempel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Larissa, ik heb je gevonden via via! Je bent bij mij volger geworden...leuk thanks! Je kaarten zijn super leuk en zeker die met de inkt...hou ik van!
    Ik meld me ook aan bij jou dan kunnen we elkaar inspireren!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen