vrijdag 12 april 2019

LiLa Swap..#17 Sketch



De 2e vrijdag van de maand betekent weer swap vrijdag. Dit keer had Linda als opdracht: Gebruik de sketch.
Ik ben dus ook vergeten om de sketch op de foto te zetten, maar Linda heeft daar vast wel aan gedacht.



Mijn bewerkings programma deed het niet dus ik heb de foto's niet kunnen bewerken. Heeft iemand misschien een tip voor een Nederlands programma?


Klein beetje gesmokkeld, maar ik vind het een leuk en lief kaartje geworden. 
Ik ben heel benieuwd wat Linda gemaakt heeft, ga je mee kijken? 

Vanochtend nog even werken en dan lekker weekend, morgen laten we de workshop creaties zien, ik zou het leuk vinden als je dan ook even komt kijken.

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Lief kaartje met de leuke zebra. Fijne dag.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, een vrije uitwerking van de schets maar wel erg leuk
    wie weet wordt de volgende een kaartje voor de nieuwe wereldburger bij Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Larissa! Fijn weekend alvast.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart. Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, Larissa. Mooie uitwerking/interpretatie van de sketch.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje met de zebra.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen