zaterdag 6 april 2019

Learn by doing..



Deze pagina maakte ik op de beurs in Den Bosch. Even geleden maar ik had hem nog niet laten zien op mijn blog.
Samen met mama schoof ik aan bij de workshop van Jolanda.
Lekker kliederen met acrylverf, stencils, stempels en een plaatje uit het boekje van Art by Marlene.
Zo tof om te doen. 
Stencils zijn van Dutch Doobadoo en stempels zijn van Studio Light. Daarna met een zwarte en witte posca pen nog wat extra's erbij gezet.


Vandaag samen met mama en Linda en haar mama op workshop bij doe@ding, gezellig! Er wachten al wat spulletjes van de nieuwe collectie van Marlene op mij, dat worden nog meer pagina's de komende tijd. 

Fijne zaterdag!



10 opmerkingen:

  1. Prachtig!!
    en heel veel plezier vandaag.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!! Gaaf om er een workshop van te doen. En vandaag al weer aan de knutsel. Geniet ervan.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje voor mijn verjaardag is wel aangekomen hoor...di 2 april.
    denk dat de foto al wat eerder is gemaakt....
    Bedankt, hij staat hier in ieder geval wel op de kast

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, leuk met die heldere kleurtjes!
    Fijn weekend, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt, Laris :). En de tekst is helemaal waar.. oefening baart kunst. Dat geldt voor alles wel denk ik. Was weer super vandaag. Tot gauw! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! helemaal waar: al doende leert men en je ziet steeds nieuwe dingen, geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het erg mooi!! Prachtige kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! Ik had m al gezien, maar ik vind m top! Breng je morgen je Art Journal ff mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat was een leuke workshop van Jolanda! Het resultaat is gaaf. Ik vind de tekst ook erg gaaf. Was het leuk bij Doe@ding? Veel gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen