woensdag 26 december 2018

Kleurenkaartenteam Okergeel-Donkerblauw..


Woensdag 26 december, 2e kerstdag maar ook de laatste kkt woensdag van 2018. Wat is het weer voorbij gevlogen. & wat is het elke maand weer leuk om mee te doen. Dit keer koos Mariken donkerblauw bij het okergeel van vorige maand. 
En ook nu maakte ik weer een stip schaaltje. Vind dat stiekem toch wel heel leuk om te doen, misschien met goedkeuring in 2019 maar voortzetten?


Het geel kreeg ik op de foto niet zo mooi, daardoor de foto iets donkerder gemaakt om een beetje het goede op beeld te krijgen. 

Ik ga tussen het kerst vieren nog even bij de andere deelnemers kijken, misschien een dag later.

Gisteren al kerst gevierd bij mij thuis. Gezellig gegourmet. & 's ochtends hebben Thom en ik elkaar cadeautjes gegeven. Zo verwend weer. Vandaag naar mijn schoonouders, gezellig met z'n allen eten en cadeautjes uitpakken. 

Fijne 2e kerstdag!

21 opmerkingen:

  1. Blijkbaar wordt het stippen voor jou ook een verslaving? Heel leuk gemaakt!
    Geniet van deze 2de kerstdag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat mooi! Dat stipwerk heb je aardig in de vingers volgens mij. Ik heb hier en schaaltje van je schoonmoeder staan, zo blij mee! EN wordt regelmatig ook gebruikt. Fijne dag vandaag. Jullie kerstdagen klinken wel heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer mooi gestipt, Larissa. Ik ga er binnenkort ook mee starten. Ben me nog aan het oriënteren over welke kleuren ik moet aanschaffen. Fijne dag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk theedipje weer!! Gauw ook eens mee aan de slag, ik kom er niet aan toe. Hoe lang laat je het drogen voordat je er een klein stipje opzet (verf op verf)??
    Fijne kerstdag en tot volgend jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is deze gezellig leuk geworden ! mooi gemaakt, top hoor... een mooie therapie activiteit lijkt me met mooi resultaat
    Fijn dat je weeral van de partij bent, deze maand ! Top !
    Ik wens je langs deze weg alvast een hele fijne jaarwissel toe en zie je graag volgende week terug,
    veel liefs,
    Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gemaakt, het lijkt mij ook heel leuk om te gaan doen.
    Fijne dag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk hoor om een serie schaaltjes te maken, je kan vast beginnen met de volgende . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt weer!
    Veel plezier vandaag, geniet bij en met de schoonfamilie....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is prachtig dat bord, heel mooi gemaakt in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van mij krijg je goedkeuring hoor. Ik het een geweldig leuk bordje in deze kleurtjes! Fijne tweede kerstdag!! (volgens mij komt dat wel goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow super mooi gemaakt, geweldige kleurencombi hiervoor! Groetjes, Linda en fijne tweede kerstdag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er toch geweldig uit, dat stippenwerk! En ook deze kleurencombi leent zich perfect voor zo'n schaaltje. Geniet vandaag lekker bij Hans en Mariken en alvast een goed 2019 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook voor een schaaltje zijn dit geweldige mooie kleuren! Tot zo, ik ben er klaar voor, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stippen!! Zo leuk en mooi ook, zeker in deze kleuren. Hele gezellige en ongetwijfeld ook lekkere avond bij Hans en Mariken xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ow het stippen virus sloeg hier ook al toe :)
    Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk stipschaaltje weer, Larissa. Van mij heb je goedkeuring hoor, om er mee door te gaan :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk schaaltje!Erg leuk gedaan met deze kleuren! Ik ben ook een dagje later want het is met de kerst toch wel een beetje anders dan anders!Fijne jaarwisseling en een goed 2019! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk schaaltje en mooi resultaat voor het laatste KKT van dit jaar.
    een ideetje om als geschenkje te geven, gevuld met wat lekkers.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. geweldig dat stipwerk, moet je naar Staphorst gaan, daar kan jij je hart ophalen. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig mooi met die stippen. Ga je niet scheel kijken op de duur?
    Prachtig resultaat.
    sorry voor de late reactie
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen