maandag 17 december 2018

Knutselen bij Mariken..


Hoi,

2 weken terug mocht ik bij Mariken gaan knutselen. We gingen aan de slag met scraplings. Super tof formaat kaartje om te maken. De oxide inkten erbij en zo kun je hele leuke achtergrondjes maken. De stempels van Flora & Fauna zijn hier erg geschikt voor.


Ook Nynke schoof uiteindelijk aan, heel gezellig. Terwijl de mannen zich vermaakte met vers getapt bier konden wij lekker kaartjes maken.
Ik heb nog 1 kaartje gemaakt maar die heb ik aan mijn moeder gegeven voor haar verjaardag. En ik ben vergeten een foto te maken, oeps.


Het was een gezellige middag, altijd heel leuk en leerzaam om met Mariken te knutselen. Kom dan met veel inspiratie weer thuis.

Fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. samen knutselen is gewoon gezellig, daar kunnen alleen maar leuke kaartjes van komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Samen knutselen, ja gezellig! En het is een leuk resultaat geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt onrzettend leuk geworden! Dat kan ook niet anders met zo’n gehoorzame leerling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve kaartjes zijn dit geworden..

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, Larissa! Ik las in je andere berichtje over je persoonlijke omstandigheden: naar zeg! Neem, zolang het kan, de rust die je nodig hebt en hopelijk ontdek je snel wat er bij je past!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaartjes! Heerlijk hè, knutselen bij Mariken?! Ik ben door haar ook into scraplings, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen