maandag 24 december 2018

Stempel op reis..#6


De laatste stempel op reis van dit jaar. Dit keer heeft Inge een stempel op pad gestuurd naar alle medereizigers.
& wat een leukerd is het, echt een feestje om er mee aan de gang te gaan.


Een achtergrondje gemaakt met oxide en met gesso sneeuw gemaakt. Sneeuwrandje erbij en een te leuk tekstje die ook bij de set hoort.
Ik heb ook nog een andere kleur achtergrond gemaakt, die zie je hieronder.


& nog even samen op de foto, ondertussen zijn ze al bij de ontvangers aangekomen voor de kerst. Ik heb stiekem nog wat afdrukjes gestempeld zodat ik er nog wat mee kan maken, alvast voor volgend jaar dan maar.


Ga je ook even bij mijn andere reismaatjes kijken?:

& dan voor jullie allemaal hele fijne feestdagen, geniet ervan! 

12 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes Larissa, de hondjes passen ook goed op een verjaardagskaartje, de feestmuts hebben ze al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdjes zijn dit, schattige kerstkaartjes! Hondjes...altijd goed bij mij, en ook bij jou! Alvast een hele gezellige kerst, en tweede kerstdag lekker bij ons! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerds Larissa! Het was lastig kiezen welke hondjes te gebruiken hè? Ze waren allemaal zo leuk! Ik had ook wat extra afdrukjes gemaakt. Gelukkig maar want ik moest mijn kaart opnieuw maken! Fijne feestdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide zijn leuk, ook met roze/geel achtergrond. Schattig hoor die stempels.
    Jullie ook hele fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerds in blauw en roze, schattige kaartjes Larissa! Blij dat jullie allemaal de set leuk vonden ^_^ Hele fijne dagen en alvast een supergoed én creatief 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee schattige kaartjes met de leuke hondjes Larissa!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kaartjes met deze schattige hondjes, leuk gemaakt! Bedankt voor je kerstkaartje!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaarten! Mooi gemaakt ook met de achtergrondjes en de hondjes zijn echt schattig! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh, enig deze kaartjes! Supermooie achtergrondjes heb je gemaakt voor deze feestelijke doggies. Geniet vanavond gezellig met z’n twee. En daarna van mooie dagen met de (schoon)familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk en O, zo vrolijk deze kaartjes! Tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaarten weer met deze geweldige set. Ik heb ook wat extra afdrukjes gemaakt, leuk om nog wat kaarten mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen