vrijdag 11 januari 2019

LiLa Swap..#14 Designpapier


Hoi,

Daar ben ik dan, door alle drukte in mijn hoofd helemaal vergeten om een blogbericht te maken. Kaartjes al wel gemaakt en op de foto gezet maar geen bericht meer ingepland.
Maar hier zijn dan mijn kaartjes voor de swap.
Dit keer was de opdracht: Gebruik het designpapier.



Ik maakte 2 scraplings met het designpapier en een woord uitgestanst uit wit papier. Wat 'glazen' sequins erop en klaar. 


Ik ben ook heel benieuwd wat Linda gemaakt heeft, daar ben ik best jaloers op wat die allemaal maakt met het pakket, zo leuk allemaal!


Ik ben sinds vorige week aan het werk bij een bedrijf die geschenken maakt met planten en decoratie. Heel leuk, heb het erg naar mijn zin en ga met plezier ernaartoe. Zo fijn om dat te ervaren. Is lang niet zo geweest en dat breekt echt op.
Omdat ik toch even moet wennen aan het ritme (vroeg op, 7 uur beginnen) en mijn hoofd nog veel moet verwerken was ik dit dus even vergeten. 
Komt goed, ik probeer mezelf er niet zo hard mee te straffen, hihi.

Fijn weekend! 

11 opmerkingen:

  1. Gave scraplings! Wat fijn om te lezen dat je nu met plezier naar je werk gaat! Dat i zo veel waard. Natuurlijk moet je wennen aan het nieuwe ritme, maar dat komt vast goed. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk geworden!! Mooie combi’s qua papier en de teksten zijn ook erg gaaf xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ze zijn leuk Laris! Het allerbelangrijkste is dat je plezier hebt in je nieuwe werk! En ach, de dag is nog niet om...dus je post mag nog! Fijn weekend! Xx ook voor Thom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Larissa,
    wat goed te lezen dat je met plezier naar je werk gaat. Dat is zo belangrijk! En je scraplings zijn geweldig! Dus niet jaloers zijn op Linda, want wat jij maakt is ook ontzettend mooi! Geniet van je weekend. Lekker uitslapen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze scrapling Larissa....en fijn voor je dat je werk hebt gevonden waar je veel plezier aan beleefd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ieder zijn stijl... Ik vind jou dingen ook altijd heel mooi. Wat fijn nieuws van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, mooie scraplings! Net zo mooi als het kaartje van Linda, daar doe je niet voor onder, hoor. Fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt op je werk en ik snap dat je even aan de tijden moet wennen.... Maar plezier is het belangrijkste!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn deze leuk!! Ik zat van de week te bedenken dat ik echt teveel papier heb liggen.... dat moet gebruikt en dit is leuke inspiratie!! Bedankt dus :-) En geniet van je weekend, even niet zo vroeg op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie moderne kaartjes!
    Wat leuk dat je werk je bevalt, alle begin is moeilijk.Komt vanzelf weer goed, even wennen:)
    Gefeliciteerd met je nieuwe werk.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke scraplings heb je gemaakt Larissa! Wat fijn zeg dat je nu met plezier naar je werk gaat, dat is heel belangrijk. Nog even wennen aan het nieuwe ritme, maar dat komt vast goed!

    Groetjes,Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helemaal leuk, toffe manier om wat papierrestjes weg te werken.
    grtjs,martina
    x
    ook last van Piseth San ? heb haar al gemeld op spam blogger, misschien kan je dat ook doen, hoe meer hoe beter...
    https://support.google.com/blogger/answer/42577?hl=nl

    BeantwoordenVerwijderen