zaterdag 3 november 2018

Stempel op reis..#5


Daar zijn we dan weer met een stempel op reis.
Dit keer mocht ik een stempel op pad sturen naar mijn mede reismaatjes. 
Ik heb het ze niet echt makkelijk gemaakt geloof ik, maar ik vond het wel een leuke uitdaging. 
Het was een stempel set van 2 vlinders van Studio light.
Onderstaand kaartje heb ik er van gemaakt.


Eindelijk mijn oxides er weer eens bijgepakt. Een felle achtergrond gemaakt en met stencils en stempels verder bewerkt. Met de witte sharpie pen nog wat streepjes en stipjes gezet.


Nu ben ik heel benieuwd wat mijn reismaatjes gemaakt hebben en of ze het niet te lastig hebben gehad. Ga je mee kijken?

Fijne zaterdag!



11 opmerkingen:

  1. Mooi Laris! En die vlinder was zeker een uitdaging, maar daar hou ik wel van! Grenzen verleggen...dan kom je ergens! Genoten op de Kreadoe? Tips zijn welkom, ik ga morgen. Fijn weekend, en geef je man een knuf van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig achtergrondje heb je gemaakt! De kleuren zijn ook mooi bij elkaar. Ik ben heel benieuwd wat de anderen hebben gemaakt. Ik ga snel kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was inderdaad best een uitdaging deze distress stempel maar dat maakt het juist zo leuk. Grappig dat zowel jij, Mariken en ik voor een kleurige distress achtergrond en een vierkante kaart zijn gegaan! Jou kaartje is ook prachtig in deze kleuren. Veel plezier op de Kreadoe vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha ja, je hebt het mij in ieder geval lastig gemaakt. Maar een uitdaging op z’n tijd is juist leuk ;-) Supergaaf is jouw fleurige kaart! Mooi distress achtergrondje voor de vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, kleurrijk kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Larissa!! Het was geen makkelijke opdracht die je hebt verzonnen maar ik heb wel veel leuke dingen gezien.
    Helaas heb ik je niet kunnen vinden op de Kreadoe. Scraphuis/pronty stond er niet op en ook mensen die ik het gevraagd heb wisten het niet.
    Jammer!! Maar wel ontzettend blij dat je mij op dat Ge-stipt gewezen hebt. Nog wel een hele leuke workshop kunnen volgen. Thanks!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt je knutselvriendinnen zo te lezen serieus uitgedaagd! Jouw kaart is heel mooi geworden!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw ook al zo mooi! Prachtige kleuren op de achtergrond, die kleurencombinatie is gaaf! Fijne zondag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eindelijk lukt het om een reactie achter te laten! Wat een leuke uitdaging was het, jouw kaart is ook erg vrolijk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen