vrijdag 9 november 2018

LiLa Swap..#12 Goud


Jaaa, het is weer Swap-Friday. 
Ik mocht voor de komende 4 maanden het pakket samenstellen. Ik zelf vind het een gezellig pakket en de reactie van Linda was ook heel positief. Ik ben alleen wel vergeten een foto te maken van alles, dus misschien heeft Linda dat wel gedaan.
De opdracht voor de eerste maand is: Gebruik goud op je kaart.


En dit is mijn kaartje geworden. Ik heb ooit het idee op pinterest voorbij zien komen. Het stansje van de hexagon zat ik mijn vorige pakket en vond ik er leuk bij passen. Zwart en wit zodat het goud er mooi uit zou steken. Ductape speciaal voor Thom, haha. 


Ik ga snel bij mijn swapmaatje kijken, ben zo benieuwd wat ze gemaakt heeft.
Zondag hebben we weer een knutseldate samen, kijken of we dan een beetje productief kunnen zijn of dat we weer veel gaan kletsen en weinig knutselen, hihi. Zin in!

Fijne vrijdag, bijna weekend!

10 opmerkingen:

  1. Leuk! Dat hert is zo gaaf, heb ‘m zelf pas ook gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt Larissa, super! Geniet het weekend van jullie knutseldate.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Speels en toch sjiek. Mooie combi van kleuren en het goud maakt deze kaart weer speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje!
    Fijn weekend alvast, maar dat komt vast goed :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, goud is perfect voor een kerstkaart. Die hertstans is prachtig, zeker als je goudglitterpapier gebruikt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi al die grafische vormen bij elkaar. Het stansje van het hert is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het goud staat heel mooi bij de zwart/witte achtergrond. Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! En leuk dat je zo'n plezier hebt in het swappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel tof kaartje! Mooi is de hertenstans!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe kaart! Mooi het zwart-wit gecombineerd met goud! Heb ook geen foto gemaakt, vergeten! Ik zal van de week eens kijken of het nog fotowaardig is ;). Op naar de volgende creatie! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen