woensdag 28 november 2018

Kleurenkaartenteam Paars-Okergeel..


Op de valreep ben ik er deze maand natuurlijk weer bij. Alleen weer geen kaartje. Maar een stipschaaltje met de kleuren paars en okergeel. Het oker lijkt op de foto geel maar ik kreeg het niet beter op de foto. 


Op het moment lukt het me niet om kaartjes te maken, een langdurige dip ook persoonlijk helaas. Maar dat komt hopelijk allemaal wel goed. Ik kan op dit moment wel ontspannen door te stippen. Lekker even nergens aan denken en af en toe even een paar stipjes zetten. 
Ik hoop dat ik het snel weer kan oppakken, maar eerst mezelf.

Kijken jullie ook even bij de andere deelnemers van het kkt?

Fijne dag nog! 

16 opmerkingen:

  1. Wat mooi Larissa!
    Het kaartjes maken en bloggen komt wel weer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer gaaf gestipt, Larissa. Ik heb laatst kerstballen gestipt. Ook leuk om te doen.
    Sterkte en overhaast niets.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte en neem je rust !!!!
    Je stippen werk is erg gaaf !!!!
    Geniet er maar van !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze gaaf zeg. Wat geeft het een leuk effect. Nu weer opknappen en vooral leuke dingen voor je zelf doen. Sterkte ermee, ik hoop hier weer gauw mooie kaarten te zien dat je inspiratie terugkomst. Groetje,s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gaaf schaaltje heb je gestipt in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje.. Het is echt al heel lang geleden dat ik hier nog eens ben gestopt.
    Je schaaltje ziet er echt super leuk uit.
    Dat dipje kom je hopelijk snel weer te boven. Zorg goed voor jezelf.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat je in een dip zit. Hopelijk klaart het binnenkort weer op.
    Je stippenschaaltje is wel super leuk!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geduldig werkej lijkt me, maar mooi resultaat.
    en luister maar naar je lichaam, dan komt het langzaam weer goed.rustig aan doen en niet te snel willen gaan. neem je tijd
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He, wat vervelend die dip! Ik hoop dat je snel weer meer fut en plezier hebt.. Je schaaltje is prachtig! Ik heb in het echt gezien en gevoeld aan zo'n schoteltje (;-)) en het is zo gaaf! Mooi in de gevraagde kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sorry het lukte mij niet eerder om bij je langs te komen.
    Wat is je stipwerk super!! En ja zo leuk om te doen. Rust maar even lekker uit, hopelijk ben je snel weer uit je dip.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stippen helpt tegen "dippen". Het geeft rust en je wordt vrolijk als er zoiets moois uit je handen komt. Tot zondag! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad, van iets moois maken wordt je blij. Je schaaltje is echt heel leuk geworden. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi stipwerk! Zorg goed voor jezelf!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Larissa, ik vind je schaaltjes (of zijn het gebakschoteltjes?) erg leuk. Kun je ze ook gebruiken of gaat de verf er dan af? Zo voor elk kkt een schaaltje en je hebt straks een mooie serie bij elkaar.
    Geniet van je stipwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Larissa,

    Wat maak jij toch mooie bordjes!! Ben helemaal fan!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi! Veel kracht en licht stuur ik jou! X

    BeantwoordenVerwijderen