woensdag 31 oktober 2018

Kleurenkaartenteam Lichtblauw-Paars..


Deze maand heb ik wel erg hard gesmokkeld bij het KKT
Ik heb een theetipje gestipt in de gevraagde kleuren. Lichtblauw met paars.
Ik hoop dat het met vergeven word, ik vind hem zelf wel erg leuk geworden.
De inspiratie heb ik uit het boek 'Stippen' van Nienke. Zo leuk met allerlei patroontjes en uitleg. Erg verslavend.


Ik ga m'n best doen om vandaag bij iedereen langs te komen, anders misschien iets later.

Morgen ben ik een dagje meehelpen op de Kreadoe, wie gaat er nog meer en kom ik misschien tegen?

Fijne woensdag!



25 opmerkingen:

  1. Wauw Larissa wat is dit knap zeg ! Ben je daar niet ontzettend lang mee bezig ? Ik vind het gewoon heel professioneel ogen,echt knap gedaan !
    Ik heb het ook eens geprobeerd tijdens een workshop en vond het helemaal niet zo eenvoudig.
    Veel plezier op de KreaDoe morgen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtig, Larissa, dus absoluut vergiffenis voor je uitstapje naar een andere vorm van hobby!
    Knap gedaan!
    Veel plezier op Kreadoe!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Harstikke geslaagd, ook al is het geen kaartje! Jij doet gewoon mee met het KST, het kleurenstippenteam ;)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat heb je handig aangepakt! Zeker is je schaaltje mooi! Vooruit, ‘t is je vergeven!
    Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend bordje, succes met de rest van het servies :-)
    Deze techniek is trouwens ook leuk voor een kaartje, de mogelijkheden zijn eindeloos . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat tof Larissa!! Ik heb het boek ook gekregen en wil morgen op de Kreadoe proberen porseleinverf te scoren.
    Ik hoop morgen ook te gaan dus, waar ben jij??
    Fijne week en misschien zie ik je morgen!! Tot het volgende KKT!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Juist leuk Larissa!! Je theetipje is prachtig in deze KKT kleurtjes! Ik heb het stippen nu ook een keer geprobeerd en het is heerlijk ontspannend om te doen. Veel plezier op de Kreadoe!! (Ik sla hem over, heb net de Paper Passion gehad)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er gaaf uit !!!!!
    Heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. uiteraard mag dit ook ! helemaal mooi en lekker origineel, het valt wel op tussen de andere werkjes =)
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er erg leuk uit! En wat mooi gemaakt! Super hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf projectje! Ik vind hem super geworden. Heel veel plezier morgen op de Kreadoe. Ik ga er niet heen, jammer, had je best eens willen ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig gemaakt Larissa!
    Geniet op Kreadoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt Larissa, een wonder hoe je dat doet, ik zag het eerder op een ander blog.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi gemaakt, veel plezier morgen op de Kreadoe.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi bordje hoor.
    Staat vast vrolijk op tafel als je het gaat gebruiken.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeel mooi deze creatie Larissa zo mooi geschilderd
    veel plezier morgen op de beurs....jammer ik ga zaterdag met dochter en kleindochter daar naar toe...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou,Nou,petje af Larissa!
    Heel erg mooi.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat heb je heel erg mooi gedaan Larissa......staat heel vrolijk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gedaan, Larissa! Echt leuk, die stippen. Zo knap hoe je dat hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk en weer eens wat anders dan een kaartje :-) Ik ga het boek voor mijn verjaardag vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is me gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen p je blog. Je hebt er wel iets speciaals van gemaakt, knap werk.
    fijne dag nog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Larissa,

    Ben wat later maar een optreden van Niels de Stadsbader in 't sportpaleis en de olifantjes namen al mijn tijd in beslag...

    Wat is dit mooi! Zo gelijk allemaal!! Fijn dat je dit even tussen alle kaarten gooit (maar dat gooien mag je niet letterlijk doen hé!)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook dat is kleurenuitdaging. Wat leuk stippelwerk. Voor mij geen smokkelwaren, gewoon leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ontzettend knap gemaakt, Larissa! Ik ga eind van de maand een workshop stippen volgen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk! Ik wil dat ook nog gaan doen.
    Door de vakantie met de kinderen had ik geen puf om te bloggen afgelopen week, daarom zo'n late reactie.

    BeantwoordenVerwijderen