zondag 14 oktober 2018

Workshop Doe@ding 06-10-2018...


Vorige week ging ik samen met mijn moeder richting Doe@ding om samen met Linda en haar moeder een workshop te volgen. 
We waren al lekker op tijd, we wilden graag met z'n vieren bij elkaar zitten. We konden ook nog even door de winkel lopen, er belandde al snel wat dingen in een mandje.



We begonnen de workshop bij Angela. Herfst en verjaardag.
We werden natuurlijk weer verwend met thee en lekkers.
Na de heerlijke lunch gingen we verder bij Annelies.



Bij haar maakte we dit doosje. Met toffe papiertjes en leuke versiering bovenop. & natuurlijk wat lekkere chocolaatjes aan de binnenkant.
Daarna was de tag aan de beurt. Met schudmateriaal. Heel erg leuk! Ook weer leuk papier en die rondjes zijn ook erg mooi om te gebruiken.


Linda heeft vandaag ook haar creaties erop staan, die zijn toch weer heel anders geworden dan bij mij. Het was ook haar eerste keer bij doe@ding. Gelukkig mogen we in december nog een keer, zin in! Het was een erg gezellige dag zo met onze moeders.

Fijne zondag!

12 opmerkingen:

  1. Zo wat een geweldige creaties hebben jullie gemaakt op die workshopdag bij Doe@Ding...het zijn stuk voor stuk echte toppertjes Larissa...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig clubje. Moeders en dochters, hoe speciaal. Doe@ding staat gerand voor leuke activiteiten en hebben prachtige producten.
    Helaas is deze winkel wel een eind bij ons uit de buurt. Ik ben er 2 x geweest en met lege portemonnee huiswaarts :)
    Jij heb in eider geval mooi werk afgeleverd.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dag hebben jullie gehad zo te lezen en wat een geweldige creaties hebben jullie gemaakt, prachtig! Ik wil je nog bedanken voor je lieve verjaardagspost!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke dingen hebben jullie gemaakt, Larissa. Ik zie inderdaad wel verschillen tussen jullie werkstukjes, leuk, dat je eigen invloed zichtbaar is.
    En klinkt als een topdag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave dingen heb je gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zo'n moeder dochter dag en wat een gave dingen hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was vast en zeker een héél gezellig dagje, wat een leuke projecten hebben jullie gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hi hi zoek de verschillen! Ze zijn inderdaad weer net even anders als bij mij, Linda en haar moeder. Vooral de herfstkaart is weer net even anders. Inderdaad verleidelijk om je daar helemaal arm te shoppen. Ik heb me ingehouden want komende week is het ook al Paper Passion..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke creaties! Dat je dat allemaal hebt kunnen maken in 1 dag! En dan nog een workshop in december: heerlijk om daar nu al naar uit te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat moet wel ene heel gezellig dagje geweest zijn met heel mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was weer een leuke workshop. Ik moet mijn projectjes nog afmaken. Ook bij mij belande eea in mijn winkelmandje. Winkelt toch leuker als je de spullen in het echt vast kunt houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo te zien heb je een leuke en gezellige dag gehad, leuke creaties heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen