zaterdag 9 maart 2019

LiLa Swap...#16 Voorjaar


Yes, daar zijn we weer. Met een vers pakket voor de komende maanden. Dit keer samengesteld door Linda, en wat is het een gaaf pakket!! (ja, ik ben de foto vergeten, misschien heeft Linda er wel aan gedacht)
De opdracht is: Thema voorjaar.


Ik heb het mooie papier uit de paperpad gebruikt. Wat een fleurige voorjaarskleuren. & een verjaardagskaartje is altijd goed. De plaksteentjes maken het af.


Ik ben heel benieuwd wat mijn swapvriendinnetje gemaakt heeft, ik ga snel kijken. Jullie ook?

Op het moment is het nog steeds erg rustig op mijn blog. Ik moet nog veel energie terug krijgen, na het werk ben ik heel moe en privĂ© gaat het gelukkig wel de goede kant op, maar ben er nog niet. Het bloggen schiet er dan bij in. Gelukkig ben ik wel weer aan het knutselen geslagen, als ik de energie heb laat ik het binnenkort op mijn blog voorbij komen.  


8 opmerkingen:

  1. Leuk voorjaarskaartje, Larissa. Gelukkig voel je je weer wat beter!
    Fijn om je weer even "te zien".
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, lekker vrolijk kaartje in de frisse voorjaarskleuren. Fijn dat je het pakket leuk vindt! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje heb je gemaakt met het pakket, lekker vrolijk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig voorjaarskaartje Larissa, leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie zachte kleuren bij elkaar Larissa, het wordt voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes heeft dit papier, daar krijg je echt zin van in de lente! Hoop binnenkort weer wat meer berichtjes van je te zien, dat is een teken dat het goed gaat met je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, dat kunnen we gebruiken met dit vieze en natte weer! Hopelijk komt de lente snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en lief kaartje met de zachte tinten. Doe maar op je gemakje aan, alleen bloggen wanneer je er zin en energie voor hebt. Ik ben ook al enkele maanden niet op je blog geweest, bij mij was zelfs de zin om te knutselen weg maar nu heb ik het weer opgepakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen