vrijdag 8 februari 2019

LiLa Swap..#15 Knipvel


Alweer de laatste opdracht uit mijn samengestelde pakket. 
Dit keer was het: gebruik het knipvel.



En wat had ik het mezelf moeilijk gemaakt. Ik wist echt even niet wat ik moest doen. De laatste tijd als ik knutselde maakte ik een pagina voor in mijn art journal. Dan overschakelen naar een kaartje is toch best een grote stap.
Mariken besmette ook mij met de alcohol inkt. Van mijn verjaardagsgeld kocht ik een paar flesjes om wat te proberen.
Daarop stempelde ik met zwarte inkt wat ijskristallen. Plaatje erop en wat doorzichtige steentjes. 


Ik ga snel bij mijn swap vriendinnetje Linda kijken, ga je mee?

Fijne vrijdag!

8 opmerkingen:

  1. Schattig. Ook al aan de alcohol?
    Precies besmettelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gevaarlijk virus blijkbaar die alcohol... ;-)
    Leuk winters kaartje!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ojee, ook al aan de alcohol?! Tof effect, heel mooi kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi geworden, Larissa! Leuk effect geeft die alcohol inkt en het vogeltje is een schatje :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ernstige besmetting weer. Tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja, als het geen griepvirus is, kun je je best laten besmetten hoor! Het is een prachtig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O jee, jij ook al aan de alcohol ;-) Gaaf kaartje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is schandalig lang geleden dat ik langs ben geweest. Dit is een geweldig leuk en lief kaartje. Hele mooie achtergrond en het vogeltje is erg schattig. Heel gaaf je stipschaaltje en wat een leuk idee om dat elke maand bij het KKT te doen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen