donderdag 24 mei 2018

MFT-Workshop Doeading...#Inge


Projectjes Inge, wat maakt ze daar altijd weer een werk van. Zoveel voorbereiding. We kregen de spulletjes in leuke papieren zakjes. Dat is al een feestje op zich. Zo goed voorbereid.
Op naar dit model. Wat een ruzie heb ik gehad. Ik zag het even niet meer en wist niet waar te beginnen. Maar met hulp van moeders is het gelukt. & vind ik hem super tof geworden. 
Inge had al wat stans werk voor ons gedaan. 
Het stukje met de inktvis is een soort klepje wat je open kan doen. Uiteindelijk vouw je hem open zoals hieronder te zien is:


In het midden een soort envelopje om een kaartje in te steken. Heel leuk modelletje. 


Daarna volgde dit model. Met de ballonnetjes en de mooie tekststans. Aan de binnenkant plek voor een echte chocoladereep. Lekker hoor! 
Ook daarbij past een kaartje om wat op te schrijven voor de jarige.


Het was weer een super dagje! Ontzettend goed verzorgd en altijd leuk om weer bij doe@ding te komen. In augustus staat de volgende workshop weer gepland, nu al zin in! 

Gezellige donderdag!

12 opmerkingen:

  1. Dit was zeker een prachtig project mèt uitdaging. Wat een flapjes allemaal! Helemaal leuk geworden. Op naar de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze creaties zijn ook heel erg leuk Larissa!
    Zo maak je toch weer eens wat anders.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op een workshop mag het wel wat uitdagend zijn....
    Mooi resultaat, leuk dat je alweer een nieuwe WS in.het vooruitzicht hebt!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bijzondere kaartjes, Larissa. En echt iets geleerd, zo lees ik! Leuk dat je in augustus weer gaat.
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeders zijn gewoon altijd en overal handig ;-) Inge had het zeker goed voorbereid en jij goed afgemaakt, hoor! Toffe resultaten. Op naar de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zag ik deze kaart nu al niet ergens ? hier blijft ie ook erg leuk !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartjes heb je op de workshops bij Doeading gemaakt larissa...leuk dat eerste modelletje maar ook de 2e is een heel leuk en feestelijk kaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaartjes ook bij jou te zien van de workshops. Het zal vast ook wel heel gezellig geweest zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ook bij jou een inktvis met wiebeloogjes! Net weer andere papiertjes dat maakt de kaartjes toch weer net verschillend. Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg, wat een gave projectjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan mij voorstellen dat je niet weet waar je moet beginnen. Heb ik al als ik jullie projectjes zie ;) Toch goed gelukt en je heb er een geweldig idee en speciale kaarten aan overgehouden.

    BeantwoordenVerwijderen