woensdag 23 mei 2018

MFT-Workshop Doeading...#Angela


Goedemorgen,

Afgelopen zaterdag ben ik samen met mama, Ellen en Mariken naar Doe@ding geweest voor weer een mft-workshop.
We begonnen de dag bij Angela. 2 leuke kaartjes hebben we gemaakt. Als eerste bovenstaande met de katjes. Ik heb ze licht ingekleurd met potloden. De afdrukjes zijn gestempeld op papier voor copics. Die heb ik niet dus deed ik het maar met potloden.

Ondertussen werden we goed verzorgd door de dames van doe@ding met koffie/thee en lekkere zelfgemaakte cake. Wat een luxe.

Tussendoor natuurlijk nog even rond gelopen in de winkel. Blijft toch wel favoriet onder de hobbywinkels.



Vervolgens maakte we dit kaartje. Ik heb hem thuis in elkaar gezet. Het beertje moest ik nog in kleuren. & het was al tijd voor de heerlijke lunch. Wat een feestje is dat zeg. Zulke lekkere boterhammen. Na het eten nog even de benen strekken in de winkel en door met de workshops van Inge.

Kom je morgen nog eens langs om te bekijken wat we bij Inge gemaakt hebben? Zou ik leuk vinden. Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties.

Groetjes!


10 opmerkingen:

  1. Het was zeker hartstikke leuk, en wat heb je veel moois gemaakt! Op naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze leuk geworden! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd een feestje he om daar een workshop te volgen! Mooie kaarten!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt Larissa!
    Wat fijn dat het zo gezellig was.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh ik wil daar ook nog een keer zo'n workshop volgen, lijkt me zo leuk! Zeker als je met zo'n leuk groepje bent als jullie. Je kaartjes zijn mooi geworden Larissa!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaartjes, ben benieuwd naar deel 2 :)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes, klinkt als een geslaagde workshop!
    Ben benieuwd wat de tweede bracht!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat was het weer leuk, hè?! Jouw kaartjes zijn hartstikke mooi geworden. Tot morgen voor het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gemaakt, Larissa! Ben heel benieuwd naar je andere creaties :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja was een heerlijk dagje hè! Ook jij hebt je kaartjes prachtig afgemaakt, was best even hard werken. Mij is het niet gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen