dinsdag 22 mei 2018

Dinsdag Dierendag..#6


Week 6 van Dinsdag Dierendag is aangebroken. Dit keer koos ik voor de hertjes.
Wat een lieve beestjes. & ja, ik heb er weer babykaartjes van gemaakt. 
Op dit moment vind ik die zo leuk om te maken. En zeker met de leuke diertjes van Eline.


De jongensversie met het staande hertje. Het toffe papier van MD. Afgelopen weekend heb ik het blokje nogmaals gekocht, voor als dit blokje op is. Ik hou van dit papier. Daarom alvast een reserve ingeslagen.


En de meisjesversie met het liggende hertje. Het tekstje kan ook voor beide goed gebruikt worden vind ik.
Hieronder de kaartjes samen op de foto. Weer 2 voor de verkoop.

                                     

Ik ga vandaag zeker even kijken bij Linda en Gerdine, jullie ook? 
Morgen ben ik er weer met een blogbericht over de MFT workshop van afgelopen zaterdag bij Doe@ding, kom je dan weer even langs?

#challenge: 4 season challenge- geboortekaartje

Fijne dag vandaag!

24 opmerkingen:

  1. Twee prachtige babykaartjes! Tof met die tekst in de cirkels!
    Was zaterdag na vieren ook nog in Doe@ding, waren ze volop aan het opruimen van de workshop.... was vast weer super!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke baby kaartjes!
    Hertje blijft schattig. Je hebt ook mooi design papier gebruikt.
    Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieverdjes ! mooie kaartjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach.....wat heb je twee schattige kaartjes gemaakt Larissa!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige babykaartjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lieve babykaartjes, Larissa! Dat hertje is zo'n schatje!
    En ik herken het wel, om een blokje in voorraad te kopen :-) Van de babylijn "Hello Sweet Baby" heb ik destijds zelfs een derde blokje gekocht :-) En ik heb er vooral veel roze van over, er werden toen heel veel jongetjes geboren :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve babykaartjes heb je gemaakt!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn superleuk en lief! Helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaarten, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaarten met de hertjes en het leuke papier. Heb ik ook al als reserve!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap helemaal dat je nog een blokje met deze leuk papiertjes hebt gekocht! Je hebt er echt superlieve babykaartjes mee gemaakt. De hertjes zijn daar uitermate geschikt voor, zo cute. Natuurlijk kom ik morgen weer langs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja helemaal lief! Hihi, verstandig om in te slaan. Het is erg leuk papier! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze babykaartjes zijn weer geweldig, je hebt talent voor dit soort kaartjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke kaartjes zijn het. Het hertje is geweldig. En heel geschikt voor een geboortekaartje vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super schattig kaartjes zijn het. Leuke indeling ook en jaaaaaaaa het papier is zo fijn! Herkenbaar ;)
    Groetjes, LindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat hertje blijft toch écht een van mijn favorieten! Zo'n schatje! En hij maakt ieder kaartje lief ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De hertjes zijn ook zo lief. Ik heb ze al gebruikt en maak er nog een kerstkaart mee. Het kan allemaal groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt met dit lieve hertje, helemaal geweldig!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een dag later, sorry. Maar nu eerst even een berichtje voor jou.
    Wat een super schattige herten kaartjes zijn het geworden. Zo lief!! En ik snap dat je nog een blokje hebt gekocht. Het is zulk mooi papier.
    Tot de volgende diertjesdinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn reactie komt een dagje later dan gepland, maar wat een lieve kaartjes heb je gemaakt met het schattige hertje! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatjes Larissa! Mooi papier ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke geboortekaartjes heb je met de hertjes gemaakt. Daar kun je nooit genoeg van hebben toch? En van papier waar je helemaal verliefd op bent ook niet. Al vind ik het dan ook vaak nog zonde om zo'n blokje aan te breken :p.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen