maandag 21 augustus 2017

Hugs for you..


Goedemorgen,

De andere kaart en tag die ik bij Mariken heb gemaakt.
De achtergrond is gemaakt met distress inkt en sponsjes, daarna beetje nat gemaakt en met een vinger uit gesmeerd. 
Stencil erop gelegd en met versamark en transparante parelmoer poeder eroverheen. 
Geeft ook weer een heel mooi effect vind ik.
De 'hugs' uitgestanst en ook weer met zwart ingelegd. 
& natuurlijk ook een tagje met de gekleurde 'hugs'.



Hele leuke techniek, helemaal niet moeilijk maar je kan er vele kanten mee op.

Fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Supergaaf...mooie kleuren....fijne dag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart, gave kleurtjes! En tof label ook!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo mooi!! Ik word helemaal vrolijk van jullie regenboog kaartjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh wat mooi! En ik vind het gebruik van parelmoer poeder geeft zo;n gaaf effect. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en label, knap gedaan die achtergrondjes met distress inkt!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 vliegen in 1 klap. En lekker vrolijk en kleurrijk kaartje, en een hele stoere Tag.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig ook deze! Heel mooie warme kleuren.En ik zag op FB dat je Yes hebt gezegd tegen de dress...leuk leuk leuk! Wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen