vrijdag 19 augustus 2016

Happy birthday

Hallo allemaal,

Wat vind ik deze olifantjes van MFT toch lief! 
Zo leuk om ze te gebruiken.
Dit kaartje gemaakt met een distress achtergrondje, en om het niet zo 'druk' te maken een extra wit vierkantje achter het olifantje.
Ik nam een groot risico om ' happy birthday' zo op de kaart te stempelen. (dat ging natuurlijk niet goed de eerste keer) Op goed geluk de stempel opnieuw geplaatst en is het redelijk gelukt.
Morgen komt er nog een kaartje met het restje achtergrond en een lief olifantje, kom je dan weer een bezoekje brengen?

Bedankt voor de lieve reacties op mijn kaartjes, ik lees ze met veel plezier!

Groetjes, fijne vrijdag!





9 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje! Als je de vierkantjes uitgestanst en 'in elkaar gelegd' had, was het stempelen misschien makkelijker geweest? Zomaar een tip, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had inderdaad makkelijker geweest, nu was het qua hoogte lastig te stempelen. Bedankt voor de tip!

      Verwijderen
  2. Je kaartje is super gelukt!! Ik vind je achtergrondjes steeds zò leuk! En het olifantje is inderdaad cute..... En kijk, zo krijg je nuttige tips en leer je steeds weer wat bij. Stempelen op het laatst blijft een beetje "gevaarlijk".... Maar soms is met een reepje papier, daar een bannertje van maken waar de tekst op komt, de kaart nog te redden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk dit kaartje, mooi zoals je de tekst laat doorlopen en wat een gave kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel vrolijke achtergrond is het en het olifantje is super!! Zo lief, knap gestempeld!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze olifantjes zijn mijn favorieten.
    Super leuk dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje; ik vind je achtergrond ook helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, zeg! Leuk dat extra witte vakje, waardoor de olifant goed uitkomt!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen