maandag 17 september 2018

Workshop bij Cootje...


Afgelopen woensdag ging ik samen met mama naar een workshop bij Cootje. Zij woont bij ons in het dorp en organiseert 1x in de maand een workshopavond. We werden een tijdje terug al toegevoegd in de app, en een paar weken terug kregen we de datum door om te komen knutselen.
En dit werd het modelletje wat we gingen maken. Een pakketje met beschrijving en papier lag al voor ons klaar. We konden aan de slag met het model snijden en rillen.
Papiertjes uitzoeken en gebruiken hoe we zelf wilden.


Hier kun je nog een beetje zien hoe het model is. Dat flapje aan de voorkant is er extra opgeplakt. Daarna nog aankleden met houten hartjes, strikje en parels. Helemaal leuk!


Aan de voorkant ruimte om een tag te plaatsen. Heel wat anders dan jullie van me gewend zijn maar super leuk om te maken. Eindelijk weer eens lekker geknutseld. & wat werden we verwend met spulletjes, drinken en chocola. Op naar de volgende!

Fijne maandag! 

P.s: het is vandaag gewoon al weer een maand geleden dat Thom en ik getrouwd zijn, waar blijft de tijd?!
& nog bedankt voor de mooie kaartjes die we gehad hebben van blogmaatjes, super lief! Zo tof. 

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart ! Ik zag foto's van jullie speciale dag voorbij komen ! Wat een stralende bruid was je ! Nog van harte gefeliciteerd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dat ziet er ingewikkeld uit ! heel erg mooi gemaakt
    nog een dikke proficiat met je huwelijk
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, zier er ingewikkeld uit!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, even lekker uit je comfortzone, leuk om eens iets anders te maken, iets voor de challenge van knutsels en cadeautjes?
    Mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt wel wat anders, toch is dat wel erg leuk om eens heel wat anders te maken.
    En ik weet het niet meer. Heb ik je gefeliciteerd met je huwelijk? Nou bij deze dan toch nog en ik wens jou en je Thom heel veel geluk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, damen met je moeder naar een workshop van Cootje. En dat gewoon in Almkerk, hihi. Het model ziet er echt ingewikkeld uit, mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad iets heel anders dan anders, maar erg leuk en mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, bijzonder model! Leuk zo’n workshop en dan lekker in je eigen woonplaats! Ik loop een beetje achter met blogjes kijken, je kaartje voor de LiLaswap is ook weer erg geslaagd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen