woensdag 26 september 2018

Kleurenkaartenteam Kraft-Lichtblauw..


Na een maand afwezigheid ben ik er weer bij, het kleurenkaartenteam.
Met deze maand de kleuren kraft en lichtblauw, heel mooi bij elkaar. 
Mijn kaartje is gemaakt een oxide achtergrond, daarop een stempel met embossingpoeder gemaakt. Tekstje erbij en wat plakparels. Simpel maar de stempel heeft niet veel nodig.


Ik ga zeker even bij de rest van de deelnemers langs, jullie ook? Laat je dan ook een reactie achter? Wel zo leuk toch?! 

A.s. zaterdag ben ik jarig, komende dagen druk met voorbereiden. Trakteren op het werk, boodschappen voor de lunch die ik houd zondag. Bedenken wat te maken. Super leuk, maar alles buiten het werk om nog doen. Komt goed! 

Fijne woensdag!

23 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, tof gedaan! En ja, je verjaardag nadert...gezellig. We zijn erbij zondag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart !
    Veel succes met de voorbereidingen voor a.s zondag

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe kaart voor het KKT Larissa!
    Alvast een gelukkige verjaardag en veel plezier dit weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kanten stempel, Larissa.
    Succes met alle voorbereidingen. Ja kaartje is al onderweg.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stempel heeft idd verder niet veel meer nodig. Hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk Larissa.....meer heeft het niet nodig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super sjieke kaart! Gezellig weekend toegewenst! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk kaartje in kraft/blauw, tof die grote, geëmboste stempel!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan met dat embossingpoeder, ik hou er van. Komt prachtig uit op dat blauw.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad, soms heeft een kaart niet meer nodig en het zou jammer zijn als je deze stempel zou bedekken. Succes met de voorbereidingen voor je verjaardag. Gezellig in het weekend jarig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel stijlvolle kaart. Die oxide is toch echt superspul he
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, Larissa! Prachtige stempel is dat, mooi dat je m zo als blikvanger gebruikt.
    Succes/sterkte met de voorbereidingen voor je verjaardag.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een mooi stempel is dit, gaaf met het embossingpoeder, mooi geheel. Fijne verjaardag, voor de eerste keer als "mevrouw"

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met een prachtige stempel.
    Alvast een fijne verjaardag en succes met de voorbereidingen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is jouw kleurenkaartje Larissa...zo mooi die doiley stempel
    Succes met alle voorbereidingen en alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om een lunch te organiseren. Je kaartje heeft een WoW gehalte. Echt heel erg mooi! Groetje,s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. helemaal anders dan de andere kaartjes die ik gezien heb ! mooi gemaakt ! Mijn zoon vandaag 16.... er zijn veel jarigen deze maand heb ik de indruk...
    een dikke proficiat alvast
    fijn dat je er weer bij bent deze maand ! superleuk is dat weer,
    sorry voor mijn late reactie (zit ziek thuis met strottenhoofdontsteking....)
    grtjs,martina
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een tof kaartje met de oxide inkt. Mooi effect met dat embossing erop.
    En alvast een super weekend toegewenst met je verjaardag!!
    Tot de volgende KKT!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het is me gisterenavond niet gelukt om een blogronde te doen.
    een fijn en mooi kaartje, deze stempel heeft echt niet veel nodig
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Larissa,

    Mooi in zijn eenvoud... Hou ik van!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi strak kaartje ik vind de kleuren blauw en kraft erg mooi zo bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen