vrijdag 15 juni 2018

LiLa Swap...#7 Stickers


Deze vrijdag is alweer de laatste opdracht uit mijn pakket. Vanaf volgende maand gaan we over op het pakket van Linda. We hebben besloten dat we 4x met het pakket doen. We hielden zoveel mooie spulletjes over. Dat is zonde, daarom een extra maand.
In mijn pakket had ik leuke stickers gedaan van de Hema.
De opdracht was dus: Gebruik de stickers op je kaartje.


Dit is wat ik er van gemaakt heb. Heel minimaal gebruikt maar hierdoor kreeg ik wel nog meer ideetjes. 
Het rond stempelen van Rhode wilde ik graag eens proberen, wat een leuke techniek is dat.


De stempels zijn niet uit het pakket. Bovenstaand is van een nieuwe stempelset van MFT.
Onderstaand zijn ze ook van MFT. Dat paars met geel vond ik heel mooi afsteken.


Ik ben heel benieuwd wat Linda gemaakt heeft, ga je mee kijken?
& daarna op naar volgende maand, het pakket is echt te gek wat Linda heeft samengesteld. Dat wordt leuk!!

9 opmerkingen:

  1. Leuk hé dat rond stempelen!
    Tof met die stickers er bij.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk is dat rond stempelen...heel goed gelukt, leuk met die stickers
    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk idee, dat rondstempelen, het zijn vrolijke kaartjes geworden!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wil ik ook nog steeds doen, dat cirkelstempelen. Leuke kaartjes en een gaaf effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaartjes zijn dit! Staat echt leuk dat rondstempelen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijke kaartjes! Leuk he dat rond-stempelen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan met het rond stempelen, mooie kaartjes!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, je brengt me op ene idee, met die stickers. Ik heb ze ook nog liggen en weet even niet wat ik erme zal doen.....Erg leuk!! Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen