dinsdag 19 juni 2018

Dinsdag Dierendag..#10


Daar is ie dan, de laatste dag van de diertjes. Al vind ik echt dat we deze dag tot dierendag moeten benoemen. Ik vond het zo leuk om te doen. 
Dit keer heb ik de koala gebruikt. De stans die ik bestelde tijdens deze weken en die ik een paar gestanst en in elkaar heb gezet. & nu eindelijk gebruikt.


Het idee kwam ineens en op vrijdagavond heb ik hem in een half uurtje gemaakt. Heel snel voor mijn doen. & ik ben er stiekem best heel trots op. Hij staat nog op de kast te pronken.


Ik ga snel bij Linda en Gerdine kijken, ben heel benieuwd welk diertje bij hun te zien is.
Heel erg bedankt voor het organiseren van dit feestje op dinsdag. Ik had nooit gedacht dat ik het vol zou houden, maar wat vond ik het leuk om mee te doen.

Bedankt voor jullie leuke reacties, ik lees ze met veel plezier.

Fijne dinsdag!

19 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd is dit! Schattig kaartje! Toevallig zei Hans gisteren dat hij ook zo van deze beestjes houdt...hint voor ooit eens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de koala's, gaaf gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Larissa,
    Wat een enige kaart! Ik heb de koala ook, maar hij heeft de top 10 niet gehaald, hoewel hij zo schattig is...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat tof Larissa!! Zo lief die koala met z'n kleintje. Bij mij heeft hij net de top 10 niet gehaald en staat ie op 11.
    Fijne week!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk, Larissa! Die koala is toch ook zo'n schatje! Heel mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat ie op de kast mag pronken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig bij mama op de rug, leuk kaartje weer Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge zeg, 30 minuten heb jij nodig gehad voor deze kaart....!!! Nou dat red ik niet hoor ;-)
    De koala is zo leuke stans hè.
    Jammer dat het weer voorbij is deze diertjesdinsdag.

    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je weer van de partij bent vandaag! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt met de koalabeer, die staat bij mij ook op 10!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart heb je gemaakt. Ik denk dat we het allemaal gaan missen, diertjes dinsdag.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach.....wat schattig Larissa!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die mag ook zeker staan pronken want deze is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In een half uur heb je er een superlief kaartje van gemaakt. Ik ben ook altijd lang bezig met 1 kaart hoor, soms wel een paar avonden.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk deze koala-kaart! Hij is goed gelukt en een half uur vind ik ook snel! Bedankt voor het meedoen! Groetejs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen