maandag 5 maart 2018

4-Season-Swap-Challenge Winter #3



De eerste maandag van de maand maart, dus weer tijd voor een nieuwe challenge. Dit keer was de opdracht: Maak een schommelkaart


Dit is de mijne geworden. Ik heb het toffe houtpapier gebruikt als eye-catcher. De 'You' is ook uit papier van het pakket gestanst. Touwtje, wat spetters en de bling steentjes maken het een kaartje voor de voorraad.
Je kan meedoen tot 30 maart, op 1 april wordt de winnaar bekend gemaakt. Ga even naar het blog of facebook pagina voor meer informatie en voorbeelden. 


Helaas was dit mijn laatste kaartje voor deze swap. Ik vind het heel jammer om te stoppen maar op het moment is het wel de juiste beslissing. Het is een beetje druk in m'n hoofd door mijn nieuwe baan en de bruiloft. Ik wil alles goed doen en dat kost heel veel energie. En dit begon te voelen als 'moeten' en dat wil ik niet. Even een stap terug dus. 

Geniet van vandaag!

13 opmerkingen:

  1. Wat een grappig model is dit, het blijft leuk, zo’n schommelkaart. Tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden, mooie wiebel!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi papier is dit, leuke kaart Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super gaaf schommelkaartje voor deze nieuwe utdaging Larissa...Ik ga weer proberen mee te doen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig schommelkaartje, Larissa. Verstandige beslissing, je moet goed aan jezelf denken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe houten schommelkaart is dit, leuk! Als het te druk is in je hoofd en dingen gaan voelen als moeten is het waarschijnlijk heel verstandig om een stapje terug te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd deze schommelkaart! En gelijk heb je hoor om een stapje terug te doen. Een hobby moet vooral leuk blijven! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie schommelkaart,leuk om te zien dat we alle 3 het zelfde papiertje hebben gebruikt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke schommelkaart, Larissa. En verstandig dat je op zo'n moment voor jezelf kiest en een stapje terug doet! Als iets van je hobby als 'moeten' gaat voelen, dan is het geen leuke vrijetijdsbesteding meer. Het moet juist iets zijn waar je energie van krijgt, vind ik! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Larissa,
    wat een lieve schommelkaart! Heel leuk! En ja, even een stapje terug is vast en zeker goed. Nieuwe baan, trouwen dat zijn grote dingen. EN wat Linda schrijft: waar! Als een hobby druk geeft, is het geen hobby meer. Peter zou zeggen: het begint op werken te lijken. En dan klopt het niet meer...Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie schommelkaart, Larissa! Knap hoor, ik vind schommelkaarten best moeilijk.
    En wat goed van je dat je deze beslissing hebt genomen, hoe moeilijk ook. Het is ook erg veel wat er speelt en knutselen mag nooit "moeten" zijn, het is ontspanning :-)Succes met alles.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje!
    Ik snap je beslissing helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen