maandag 13 februari 2017

Voor jou..

Goedemorgen,

Ook dit is weer een kaartje gemaakt met de 'te gekke' krijtjes.
De stempel vind ik zo mooi, je kan er heel veel kanten mee op.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij CAS on Sunday. Eerst dacht ik dat de challenge te moeilijk voor me zou zijn. Maar toen kwam dit idee in me op en kon ik toch mee doen aan de challenge. Ik hoop dat de kleuren een beetje goed overkomen, was nog een hele opgave om een goede foto te maken.

Vandaag weer het begin van een werkweek. Werkse allemaal en geniet van vandaag!
Challenge:
CAS on Sunday #101 Color challenge

11 opmerkingen:

  1. Zeker een mooie stempel. En een tof kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk met je gekke kleurtjes en een heel mooie stempel!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook dit is een ware topper Larissa....SUPERZZZZ

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag ze bij Colien ook, erg mooi zijn ook die van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje in gave tinten en prachtige bloesemstempel!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige bloemenstempel. En hij steekt zo mooi af tegen je achtergrond. Die krijtjes zijn een goede koop geweest! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk kaartje Larissa!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig! Ben benieuwd hoe je dat doet met de te Gekke krijtjes. Met een wattenschijfje en wat terpentine?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een prachtig en zeer stijlvol kaartje van gemaakt.
    Lekker frisse kleurtjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen