vrijdag 17 februari 2017

Happy birthday Lot..

Goeiemorgen,

Gisteren was Lot jarig. Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt en hebben we gisteravond gegeven samen met een kleine bijdrage.
Het kaartje is een beetje geinspireerd op de inrichting van het huis van Lot en Mike. Zwart, wit en een beetje groen. 
Het idee komt van een kaartje van Ellen en pinterest. Bedankt Ellen, die inspiratie was ik heel erg kwijt hihi.

& laten we het niet hebben over de woordstansen die niet deden wat ik wilde, grr! 3x is scheepsrecht, maar wat baalde ik zeg.

Nog 1 dagje werken en dan alweer weekend, wat vliegen die weken voorbij zeg.



13 opmerkingen:

  1. Ik heb je kaartje gisteren nog ff in het echt gezien, mooi. In de kleuren van hun huis, past helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe verjaardagskaart en helemaal super als je dan nog haar kleuren gebruikt hebt!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd leuk om te geven zo'n kaartje waarvan de ontvanger denkt: hé die past precies bij mij! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en wat leuk dat je op hun thema in huis hebt ingespeeld!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had al zo'n vermoeden dat de inspiratie een klein beetje bij mij vandaan kwam ;-) Leuk! Mooie kaart voor de jarige Lot en grappig dat ie ook past bij de inrichting van Lot en Mike. Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart voor Lot!
    Fijn weekend, geniet!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje voor Lot Larissa!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje, stuur je ook een kleurpotloodje mee ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg, helemaal door de eenvoud van kleuren. Even verder gekeken ziet er goed uit! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. CAS en ik vind het het hartstikke mooi. Dat zijn prachtige stempels! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee om de kleuren uit het interieur op je kaart te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje! Prachtig al die bloemen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen