vrijdag 19 juni 2020

Made by LiLa..#31


Hoi, 

De laatste opdracht die ik bedacht heb. Dit keer wat meer punten waar de kaart aan moest voldoen. Namelijk:
Gebruik stippen/cirkels 
Er moet een dier op
En gebruik de kleur geel.
3x check voor mij. 


Kleuren die ik niet vaak gebruik maar vind het toch wel leuk. 
Moet ik vaker doen, uit mijn comfortzone. 
& van wie zal die ‘ductape’ nou komen? 

Ik ga snel bij Linda kijken, jij ook?
Vanaf volgende maand heeft zij de opdrachten bedacht, ik ga maar eens aan de slag. Kom er elke keer te laat achter. 
Vooruit werken zou beter zijn. 

Fijn weekend! 

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren hoor! Fris en fruitig. Mooie achtergrond ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf kaartje is dit! Prachtig hoor de kleuren en je dier is ook goed gelukt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om weer wat van je te zien Larissa! Je kaartje is prachtig in deze felle kleuren. Ik zet mijn kaartopdrachtjes altijd in mijn planner zodat ik ze minimaal een week van te voren af heb anders gaat het geheid een keer fout.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier nog even: Leuk! Mooie kleuren en goede combi! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen