vrijdag 8 november 2019

LiLa Swap..#24 Distress Paint

Vandaag is dan ons nieuwe pakket aan de beurt. 
En toch ook wel speciaal want Linda en ik swappen alweer 2 jaar. Ons 24e bericht gaat vandaag online. Terwijl ik dit typ bedenk ik me dus ook dat ik ons nieuwe logo nog niet heb. Deze zal ik later even toevoegen aan dit bericht. 

De opdracht dit keer was: gebruik de distress paint 
Nu zul je denken, dat is geen moeilijk opdracht. Dat klopt, maar de uitvoering kan best tegenvallen. 


Dit is mijn uitwerking. Dit ging na een waarschuwing van Linda best goed. 
Ik heb het stencil van Pronty crafts by Jolanda de ronde gebruikt en met de distress paint voorzichtig gedept. 
Tekst komt van de lijn van Jenine van Studio Light. 



En ik heb foto maak les gehad van Mariken. Ik kreeg mijn foto’s niet mooi waardoor ik het niet echt leuk vond om ze te laten zien. Ze waren heel donker. 
Gisteren op onze knutsel date heeft ze me laten zien hoe zij het doet en ik hoop dat jullie een goed verschil zien. 

Ik ga snel bij Linda kijken, ben zo benieuwd. 
& vanavond gezellig naar de Lama’s in ziggo dome. 
Fijn weekend allemaal. 

8 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart, veel plezier vanavond!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Larissa! En goed dat Linda je waarschuwde voor de verf...
    Leuk dat jullie al 2 jaar swappen.
    Veel plezier bij de lama’s
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gemaakt! Heel tof hoe dat zwart afsteekt tegen de achtergrond, mooi! En ik wil ook wel foto-maak-les :). Inderdaad mooi zo! Groetjes en veel plezier vanavond. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Larissa, leuk gemaakt. En wat fijn die foto-les, je kaartjes staan prachtig op de foto!! Veel plezier vanavond!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou zeg, wat een verschil! Dat ziet er top uit! Heel gaaf kaartje!
    Veel plezier bij de Lama’s! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart, heel anders dan die van Linda. Hoe waren de Lama’s?? Lekker gelachen? Je foto’s zien er goed uit, handig zo’n schoonmoeder die van alle markten thuis is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dat is gaaf! Zo tof met die heldere kleuren en die accenten met zwart, heel mooi. En de foto doet het kaartje goed overkomen, foto-les geslaagd :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om weer wat van je voorbij te zien komen Larissa. Deze kaart is prachtig!! De kleuren zijn zo mooi helder, en inderdaad komen ze op deze foto goed tot hun recht. Ik bewerk mijn foto's vaak ook voordat ik ze plaats, het is toch zonde als het in het echt anders er uit ziet dan op je blog. Ik ga ook even bij Linda kijken.

    BeantwoordenVerwijderen