maandag 20 augustus 2018

Stempel op reis...#4 +trouwdag verslag


Hoi,

Daar zijn we dan weer, met onze 4e stempel op reis kaartje.
Dit keer stuurde Mariken een kaartje rond.
Hele leuke stempels en tekstjes waren daar op te vinden.
Onderstaand kaartje had ik gelukkig al een tijd terug gemaakt en op de foto gezet.


Ik ben ook heel benieuwd wat mijn stempel-op-reis-maatjes gemaakt hebben, gaan jullie meekijken?


& wat hebben we genoten van onze trouwdag! Het was echt perfect. We hadden prachtig weer. We begonnen de dag bij mij thuis waar Thom mij kwam ophalen. Wauw! Daarna foto's maken in het dorp. Een lunch bij mijn ouders voordat alle daggasten kwamen. Op naar het kasteel waar heel de dag plaatsvond. Een prachtige taartentafel, lekkere borrel en fantastisch eten. We hadden allemaal foodtruckjes met allerlei soorten eten. Een bbq, sushi, nasi en bami en verschillende worstjes en hammetjes. Echt een feestmaal.
Daarna de ceremonie op de binnenplaats, en niemand minder dan Dirk Zeelenberg was onze ambtenaar. Wat een mooi moment was dat. Daarna geproost op deze toffe dag en in de feestkelder een prachtig feest gehad!
Het was echt de mooiste dag! Een paar keer heb ik wel even een traantje weggepinkt omdat ik zo trots was! Alle spanning kwam er uit, maar wat was het genieten met iedereen om ons heen. 
De foto's volgen nog. 

23 opmerkingen:

  1. Eerst ff je kaartje, enig, met dit grappige beestje! En inmiddels ben je zelf op reis!! En ja, wat was het een geweldige bruiloft, ik heb van het begin tot het eind genoten! Goeie reis voor Thom en jou, xxx van schoonmama!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Larissa! Ik wens jullie heel veel geluk en liefde samen. Het klinkt als een fantastische dag, lekker van nagenieten nu!

    Lieve groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals van harte, klinkt als een mooie dag en ik heb al prachtige foto's voorbij zien komen! Fijne vakantie, geniet samen!
    Je kaartje is tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Larissa en Thom. De foto`s die ik tegen kom op FB liegen er niet om. Jullie stralen en wat een leuke bruidsauto. Fijn dat jullie mooi weer hadden.
    Dit kaartje is ook weer op een heel originele manier gemaakt. Leuk om zo de verschillen te zien.
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei leuk kaartje. Zo te lezen heb je genoten van je trouwdag , je zag er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, geniet nog vele jaartjes van elkaar.
    leuk kaartje is het geworden.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals van harte Larissa, jullie zagen er prachtig uit! Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten en het echt de mooiste dag was. Onwijs leuk idee de foodtrucks, zo is er voor ieder wat wils! Lekker nagenieten nu, alvast een goede reis! Superlief kaartje is het geworden, blauw en wit is altijd een mooie combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje Larissa, geniet met Thom

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Larissa en wat klinkt je trouwdag fantastich!! Superleuk idee om foodtrucks te regelen, zo is er voor ieder wat wils. Ben reuze benieuwd naar de foto's maar zag je jurk al en je ziet er echt stralend uit!! Nu lekker genieten van jullie huwelijksreis en een heerlijk leven samen. Proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja heel mooie bruidsauto zag ik! Van harte proficiat en héél veel geluk samen!
    Mooi kaartje, zo volgen er vast nog veel na jullie reis! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is een schatje ! nog een dikke proficiat met je huwelijk !
    grjts, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk en lief kaartje! En zo te lezen is je trouwdag een onvergetelijke dag geworden! Heel leuk met allemaal food trucs! Leuk idee! Geniet van je reis samen en je leven samen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat jij ook voor dit grote stempel bent gegaan! Heel gaaf kaartje, al die blauwe spetters doen het goed ;-) Ik heb al wat fotootjes gezien van jullie trouwdag en dat ziet er echt fantastisch uit! Zo leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben. En dan ook nog Dirk Zeelenberg weten te strikken als trouwambtenaar, tof hoor. Volgens mij kun jij nog wel een tijd nagenieten ;-) Veel plezier daarmee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk kaartje, Larissa.
    Ik heb via Mariken al wat foto's gezien van jullie trouwdag. Wat zagen jullie er allebei prachtig uit. Fijn dat jullie zo'n geweldig dag hebben gehad! Geniet van je huwelijksreis!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk Larissa en Thom.
    Fijn dat jullie dag onvergetelijk is geworden....daar kijk je heel mooi op terug! Ik wens jullie dan ook een lang en gelukkig leven toe.
    Je kaartje is erg leuk....goed dat je het al had gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Larissa, van harte gefelciteerd met jullie huwelijk! Ik zag al een gave foto van jullie in een oud VW busje. Wat tof!! En nu op huwelijksreis/vakantie... Geniet er van!
    Je kaart is erg leuk! Goed van je dat je eraan dacht zo met de drukte van de trouwerij!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje maakte je Larissa ! Ik zag stiekem al een paar fotootjes ergens voorbij flitsen en kan dus vertellen dat je straalde en dat jullie duidelijk een liefdevol koppel zijn !
    Geniet maar met volle teugen van jullie huwelijksreis en wittebroodsweken !
    Gefeliciteerd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had je vorige berichtje niet gezien, had niet door dat jullie grote dag dus vorige week was. Aan wat ik voorbij zag komen op FB zagen jullie er schitterend uit, een stralend paar! Héél veel geluk gewenst! Geniet van jullie vakantie samen!
    wij genieten ondertussen van je mooie kaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk Larissa, ik zag al foto's voorbij komen op instagram. Jullie zagen er prachtig uit!!
    En wat een leuk kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Larissa,

    Wat een leuke kaart maakte je! Die knuffel verdien je wel!!

    En gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat hadden jullie een mooie dag!
    Geniet van je vakantie en pas je status op je blog maar aan hé! Want je bent getrouwd nu! haha!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. als nog gefeliciteerd met jullie huwelijk zo te lezen een super geslaagde dag, geniet maar lekker van je vakantie, ben benieuwd naar je foto's
    je kaartje is ook leuk geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wij waren afgelopen vrijdag 13 jaar voor de wet getrouwd, een goede datum 😉
    Heerlijk dat jullie zo genoten hebben! Nu lekker nagenieten.
    Mooie kaart met de stempelset op reis.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat jullie een geweldige dag hadden, was aan de foto’s te zien!! Geweldig, lekker nagenieten samen op jullie huwelijksreis! Je kaart is om te knuffelen, lief en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen