vrijdag 13 juli 2018

LiLa Swap..#8 Zomer


Hoi,

Vandaag zijn Linda en ik er weer met onze swap. Dit keer met een nieuw pakket samengesteld door Linda. & wat was dat weer een feestje om uit te pakken. Heel tof. Ik ben alleen vergeten om een foto te maken, misschien heeft Linda daar wel aan gedacht.
De eerste opdracht is: Maak een zomerse kaart.
Past perfect bij de temperaturen van deze tijd. Echt zomer.



Stiekem geen kaart maar een card in a box. De stempel set van MFT past er zo leuk bij. Op pinterest kwam ik zoiets tegen en ik wilde ook zoiets proberen.
De krabjes kregen wiebeloogjes. 
Het papier komt uit het pakket en ook de letter vlaggetjes zaten er in. 


Ik ga snel bij mijn swapvriendinnetje kijken, gaan jullie mee?

Afgelopen zaterdag heb ik mijn vrijgezellenfeestje gehad, wat was dat een leuke dag zeg! Ook Linda was erbij, zo tof dat je door het bloggen zo'n leuke vriendschap krijgt. 
We hebben 's morgens Bossche bollen gemaakt en gegeten. Daarna zijn we een dikke dame beeldje gaan pimpen en tussendoor wat terrasjes gepakt en 's avonds lekker sushi gegeten. Ik ben nog aan het nagenieten. Zo speciaal dat dit dan voor je geregeld wordt. Op naar de grote dag, nog een maand en 4 dagen ;)

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke boxkaart! Heel mooi gemaakt!
    Vanaf nu wordt het aftellen! Spannend allemaal hé. Tof dat je een gezellige vrijgezellendag had!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie zomerse creaties!
    Wat klinkt je vrijgezellenfeest leuk.
    Nu komt het echt dichtbij de grote dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke boxkaart heb je gemaakt met de spulletjes van Linda had het pakket daar al gezien
    Leuk dat je vrijgezellenfeest zo gezellig was nu schiet het echt op he spannend hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leukerd ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi doosje en heel zomers met al deze beestjes! Gezellig dat je vrijgezellenfeest zo'n succes was. Moet je inderdaad een hele tijd van na kunnen genieten. Een heel fijn bruiloftsfeest alvast maar voor ik het vergeet! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou zo in je doosje duiken, de krabben gaan wel even opzij als ik eraan kom ;-)
    Leuk om met zo'n mooi pakketje te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke card in a box is dit geworden. Je krijgt er echt een strandgevoel bij. Spannend en leuke tijd tot de bruiloft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb het pakket bij Linda gezien, gaaf! Leuk dat je er een card in a box mee gemaakt hebt. Die wiebeloogjes, hihi. Wat tof dat je zo genoten hebt van je vrijgezellenfeestje! Jullie hebben echt leuke dingen gedaan. Jahaa, het grote aftellen kan beginnen. Op naar 17 augustus!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhh wow wat je is creatie tof geworden! Die krabbetjes erbij, te leuk! Oh crab :D. Leuk he om zo'n box card te maken! En of dit een zomers kaartje is, de eerste opdracht is zeer geslaagd met dit pakket! Op naar de volgende :D. En ik vond het super leuk om bij je vrijgezellenfeestje te zijn! Mijn dikke dame staat in de kast te pronken! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, het is een gezellig, zomers geheel geworden met grappig tekstje!
    Ja, nu komt dé datum steeds dichterbij...
    Fijn dat je genoten hebt van je vrijgezellenfeestje.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat begint op te schieten met het aftellen! Leuk dat je zo'n fijne vrijgezellendag hebt gehad.
    En een leuke card-in-a-box maakte je met het mooie pakketje van Linda. Lijkt me inderdaad een feestje om uit te pakken!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen