maandag 2 oktober 2017

4 Season Swap Herfst #1


2 oktober, het begin van onze herfst swap. & vanaf deze maand kunnen jullie ook meedoen. Elke 1e maandag van de maand krijgen we een uitdaging, en we dagen jullie uit om ook de uitdaging aan te gaan. Deze maand is dat een kaartje maken met een sketch (die vind je hier in mijn bericht)


Hierboven het pakket wat Colien en ik kregen van Nelly. Allemaal mooie spulletjes met herfst kleuren en al een klein beetje kerst.
Daar kunnen we wel wat mee.


Met deze sketch moesten we een kaartje maken. Ik heb er een herfst verjaardagskaartje van gemaakt. 

En ik heb het kaartje een beetje in 'Nelly-stijl' gemaakt. Stipjes...
De rondjes uitgestanst uit het mooie papier en een strookje ribbelkarton en herfstblaadjes onderaan.


Ik ben heel benieuwd wat mijn swap maatjes gemaakt hebben, ga je mee kijken?
& ik kan het niet genoeg zeggen: we vinden het super leuk als jullie mee doen. Neem even een kijkje op ons blog of onze facebook pagina (4 Season Swap Challenge)

Tot blogs!

16 opmerkingen:

  1. de kaartjes lijken wel allemaal op elkaar, dat zal door de sketch zijn. maar ook deze, leuk gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben deze keer alle drie ongeveer dezelfde kaartjes door de sketch en door de papiertjes. Leuk om te zien dat jij een vierkante versie hebt gemaakt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ribbelkarton zorgt voor wat stoers op je mooie kaart!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk pakket heb je gekregen en een leuk kaartje heb je ervan gemaakt! Het is inderdaad een Nelly look-a-like met de polkadotjes ;-) Ik vind je ribbelkarton een goede keus op dit kaartje, dat maakt het stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Larissa! Leuk pakket van de swap en ook een leuke sketch!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf pakket! Leuk dat je er Nelly-kaartjes mee hebt gemaakt. Ze zijn heel gaaf. Heb je een gezellige verjaardag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk pakket om mee te werken. Door de schets lijken jullie kaartjes wel veel op elkaar. Maar dat maakt niet uit, want ze zijn heel leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof pakket, en een heel leuk kaartje! Stipjes zijn wat mij betreft altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart heb je met het pakket gemaakt.
    Nu hopen op veel deelnemers.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi pakket en je hebt er een heel mooi kaartje me gemaakt. Leuk sketch is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs leuk bedacht en leuk pakket. Veel succes met jullie nieuw blog. Ik ga het zeker volgen en misschien soms meedoen als me dit gaat lukken. Je kaart is prachtig!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Nu eens kijken bij de andere.☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart, mooie kleuren, jullie hebben een leuk pakket ontvangen.
    wij hebben ook meegedaan met de 4 seasons challenge vond het een hele leuke sketch.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk pakket en gave kaart! Ik ga mijn best doen om mee te doen aan jullie challenge! Ik vind het een erg leuke sketch. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart ! Tof idee die swap en ik ga even kijken naar jullie blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk pakket en mooie uitwerking van de schets. Het ribbelkarton vind ik ook zo gaaf! Ga snel ook bij de rest kijken

    BeantwoordenVerwijderen