dinsdag 13 juni 2017

Liftchallenge, voor jou..


Ik zag de liftchallenge voorbij komen en wilde graag een keer mee doen.
M'n nieuwe achtergrondstempel van MFT kwam goed van pas.
Ik heb het filmpje bekeken wat in het blogbericht erbij stond. 
Wat een leuke techniek is dat.
Het zwarte vierkantje is gedaan met stansen van crealies.
Stukje vellum, tekstbannertje en touwtje erachter.
Zelf ben ik tevreden, hij ligt stiekem al een paar dagen op tafel zodat ik er af en toe even naar kan kijken, hihi.


Gisteren is Thom geslaagd voor zijn praktijkexamen, ben zo ontzettend trots op hem. Volgende week nog een theorie examen en dan is hij klaar. Aftellen voor hem, en ook een beetje voor mij. Hebben we wat meer tijd samen. Dat wordt genieten!


Challenge: Liftchallenge #118

Fijne dinsdag!

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Larissa, schitterend gemaakt!
    Veel succes voor Thom met zijn laatste examen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, toffe kaart, dat ziet er superleuk uit! En Thom, geslaagd met een 8, zo goed van hem. Nu echt de laatste loodjes, wat zal ik blij zijn voor hem en voor jullie samen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Larissa!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superkaart! Ik vind hem echt heel gaaf. Voorlopig lekker op tafel laten liggen, zodat je er zelf van kunt genieten. En wat goed van Thom dat hij geslaagd is voor zijn praktijkexamen. De theorie zal vast ook lukken. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij een geslaagd kaartje, Thom geslaagd voor zijn examen! Goed verdeeld bij jullie :-) Nu duimen dat het met het theorie-examen ook goed komt, vast wel!! Ik vind jouw lift echt heel goed gelukt, daar zou ik ook lekker nog even zelf naar kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit mooie kaartje geef je gewoon aan Thom, kun jij ook blijven meegenieten. je hebt de techniek ook goed onder de vingers, smaakt vast naar meer . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar mag je terecht trots op zijn, een heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou hem nog maar een paar dagen in je vensterbank laten staan, want hij is het waard om nog ff naar te kijken, heel leuk gedaan! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk is dat, he?! Als een kaartje echt helemaal naar je zin is. Je hebt het ook erg mooi gedaan. Het zwart steekt mooi af bij de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Larissa,
    wat herkenbaar! Ik doe hetzelfde als ik heel tevreden ben over een kaartje. Dan kijk ik er een poosje naar voor ik hem opstuur. Hij is ook heel mooi gelukt!! Super met dat kader. Daarmee kun je ook nog meedoen bij Citycrafter. Daar is de challenge: Frame it. Zag ik net!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag ook wel heel tevreden over dit kaartje zijn, Larissa....ziet er heel apart uit!
    De laatste loodjes en dan lekker veel tijd voor elkaar!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je lift is zeker heel goed geworden met dit mooie achterrondje en wat leuk dat je meedoet! Ken dat wel, als je blij bent met het resultaat en dat je dan de kaart een plekje geeft waar je hem vaak ziet :)
    Dank je wel voor het meedoen, Larissa! Gefeliciteerd en succes trouwens voor jouw Thom!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave lift, heel geslaagd! En wat goed van Thom, snap dat je trots bent!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It's a fabulous arty card! Thanks for playing along with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi geworden je lift! Klopt helemaal. Nice! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar mag je zeker heel tevreden mee zijn. Wat een prachtkaart. Ik zit hem ook al een poosje te bekijken. Nog even buffelen voor Thom en dan kunnen jullie lekker geniet van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje is het geworden!! Echt een toppertjes, en ik zag net dat je er mee in de top 3 staat. Geniet ervan!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow; wat een supergave uitwerking van onze challenge! Ik vind die achtergrond stempel gaaf; mooi dat je het gedeeltelijk hebt ingekleurd. Ik zou hem - als ik jou was- niet versturen. Maar fijn van blijven genieten:)
    Dank je wel voor het meedoen bij CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen