zaterdag 24 december 2016

Merry Christmas..#2

Goedemorgen,

Mijn laatste kerstkaartje wat ik afgelopen zondag gemaakt heb.
Misschien ga ik nog wel even door met knutselen, alvast wat voor de voorraad.

Ook wil ik met dit kaartje mijn volgers hele fijne feestdagen wensen. Geniet van en met elkaar. 

Ik ga straks lekker lui mijn boodschappen ophalen, ik heb ze voor het eerst besteld en het bevalt me nu al. En dan kan onze kerst beginnen. Vanavond komen Lot en Mike gezellig eten.

Fijne kerstavond! X

7 opmerkingen:

  1. Wat slim, lekker lui boodschappen doen en ze dus gewoon laten bezorgen! Gezellig dat Lot en Mike vanavondkomen, goed begin van de kerstdagen. Heel veel plezier en liefs voor jullie allevier. Je kerstkaartje is trouwens hartstikkke leuk. Gezellig met al die ijskristallen erop. Ben echt heel blij met de mooie kaart die ik van jou heb gekregen. Die vond ik al zo gaaf toen ik 'm op je blog voorbij zag komen. En nu staat ie hier te pronken. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, winters kaartje Larissa!
    Jij ook gezellige kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja dat kan natuurlijk ook je boodschappen laten bezorgen, relaxed! Wat een mooie 'laatste' kaart is dit zeg! Ik wens jou ook hele gezellige dagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave, laatste kaart! Veel plezier met Lot en Mike, eet smakelijk.
    En bedankt voor je lieve sneeuwpopkaartje, zo schattig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat het bij jou net zo gezellig was als bij ons vanavond. We waren met twaalf en dat is druk maar zo leuk! Geniet van de rest van de kerst! Je kaartje is leuk, mooi met de ijskristallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige kerstkaart, leuk gedaan. Fijne daagjes nog.

    BeantwoordenVerwijderen