woensdag 30 november 2016

Kleurenkaartenteam Paars-Oranje


Goedemorgen!

Het is weer kkt woensdag. En wat was het stiekem toch een lastige uitdaging. Paars en oranje, niet echt kleuren die ik snel pak.
Uiteindelijk na bijna een maand denken had ik een idee in m'n hoofd. Dit is het resultaat. 

Nu ben ik heel benieuwd wat mijn mede-kleurenkaartenteam-bloggers gemaakt hebben. Ik ga vandaag even bij iedereen langs.
Op de blog van Martina vindt je een lijstje met wie er mee doen, laat je een reactie achter?
Dat vinden we allemaal erg leuk, ik lees jullie reacties altijd met veel plezier.

Fijne woensdag!

24 opmerkingen:

  1. Het was zeker een lastige deze maand, maar ook heel tof om te bedenken. Jouw kaartje is leuk geworden, lekker vrolijk! Werk ze vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar is die mooie stans weer! Leuk hoe jij het verwerkt hebt deze keer voor kkt. Leuke achtergrond in mijn favoriete kleurtje en zo steekt die oranje tekst goed af. Vrolijk verjaardagskaartje! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje met deze toch een beetje moeilijk kleurtjes Larissa...maar het jou perfect gelukt om een vrolijk kaartje te maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, wat leuk, helemaal niet moeilijk, toch ? =)
    geslaagd kaartje
    bedankt voor je deelname, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die paarse achtergrond met oranje tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, Larissa! De tekst knalt er lekker uit!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan Larissa....de tekst is de blikvanger!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk zoals je de letters hebt ingelegd, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, inderdaad niet de meest evidente kleurencombinatie, maar zo zullen we met zijn allen zeker een hele variatie aan vrolijke kaartjes krijgen!
    Jouw kaart is alvast een mooie toffe verjaardagskaart geworden! We hadden zo te zien een beetje hetzelfde idee...
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond 'm ook erg lastig deze keer.... Maar aan je resultaat is het niet te zien, super vrolijk en leuk kaartje Larissa!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Larissa,

    Wat maak jij toch super mooie achtergronden. Maar ja, je hebt dan ook een geweldig voorbeeld in de familie hé?
    Ook deze kaart is super mooi! Helemaal een geslaagde KKT-kaart!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi achtergrond heb je gemaakt, het resultaat mag er zeker wezen.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan, Larissa....dit moet wel een geslaagde verjaardag worden als je zo'n vrolijke kaart krijgt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan, je achtergrond vind ik super.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi!! Heel geslaagd in de gevraagde kleurtjes.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met een hele mooie achtergrond.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het was indd een hele moeilijke combi maar je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja, het blijft gewoon een uitdaging en dat is het leuke eraan
    knap kaartje, mooi achtergrondje, het is weer gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kan me voorstellen dat dit best een beetje lastig was, toch vind ik het een erg mooie combinatie die jij hebt gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw wat gaaf! Heel tof kaartje!
    Leuke achtergrond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk en lief dat dit mooie kaartje vandaag bij mij is bezorgd! Dank je wel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi opgelost, ik vond hem ook zo lastig. En de komende maand weer oranje.... Mooie woordstans heb je gebruikt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel toffe kaart .
    Zo een woord uit stansen en er dan terug in steken is altijd een mooi resultaat !
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen