maandag 19 februari 2018

Reminder 4-Seasons-Swap Challenge Winter #2


Hoi,

Vandaag zijn Colien, Nelly en ik er weer met een reminder voor onze lopende challenge.
Maak een echt winters kaartje. 
Met het mooie weer van afgelopen tijd snap ik dat je al met je hoofd richting lente gaat.
Maar wij zouden het erg leuk vinden als je mee wil doen aan onze challenge.



Misschien haal je nog wat inspiratie uit onze voorbeelden die we vandaag laten zien. Ik heb op mijn kaartje het leuke papier, het touwtje, de sterren en het stempeltje gebruikt. 
Het beertje met z'n dikke sjaal om, die hebben we dan nu toch wel nodig.



Dus pak nog even je winter spulletjes erbij en doe mee met onze challenge. Kijk even op ons blog of Facebook pagina voor meer informatie. 

Fijne maandag!

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuk model en schattig beertje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een lief kaartje, mooi modelletje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag net dat het komende week alleen maar kouder gaat worden, met in het weekend weer een stralende zon! Dus de winter is nog niet voorbij en de challenge ook niet. Ik ga nog even mijn best doen! Jouw kaartje is een heel leuke reminder!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sjaal is wel nodig, ja! Superleuk dus dit beertje. Gezellige, winterse kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje ! Erg leuk gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk winter's kaartje. En een leuk schattig beertje erop.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk winters kaartje, met dat schattige beertje erop! En...lekker en gezellig gegeten met de collega’s?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, we moesten weer krabben vanochtend! Niets aan die kou!! Maar je kaartje maakt veel goed hoor, wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen