donderdag 18 januari 2018

Welcome Little One.. #1


Hoi,

Vandaag laat ik jullie het kaartje zien wat ik naar Linda en haar man heb gestuurd na de geboorte van hun dochtertje Zoë. 
Ik heb het gemaakt op een knutseldate met Mariken. We waren toen beide heel productief. Ik laat jullie de komende tijd de kaartjes zien. 

Ik heb ondertussen foto’s gemaakt van de kaartjes die nog op m’n blog moeten komen. Nu nog tijd en puf vinden om ze te bewerken en er een berichtje bij te maken. Komt allemaal goed. 
Ik merk dat ik nog even ritme moet vinden in het werken, huishouden, knutselen en bloggen. Ik hoop snel weer een blogronde bij jullie te doen, maar het vreet toch best veel energie zo’n nieuwe baan. 

Hele fijne donderdag en tot snel! 


12 opmerkingen:

  1. Lief kaartje! Heel mooi gedaan, echt een toppertje! Heb je die donkerdere hartjes nog eens gestempeld of apart gekleurd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en lief kaartje! Prachtig met die hartjes als achtergrond!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje!!
    Succes met alles op de rit te krijgen...komt vast goed.

    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje heb je voor haar gemaakt.
    succes met je nieuwe job, eens het goede evenwicht gevonden komt alles wel in orde.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief kaartje, Larissa. Het evenwicht komt vanzelf wel weer hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig!!! Wat een lief kaartje heb je gemaakt! #2 is voor Jolien??
    Kom maar rustig in het ritme, wij wachten wel, hoor.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje!! Ik heb hetzelfde tekstje gebruikt in mijn kaartje voor Zoe. Een nieuwe baan kost inderdaad enorm veel energie. Doe het lekker even rustig aan, niet teveel eisen van jezelf, dat knutselen en bloggen dat komt wel weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vind ik echt een supermooi en lief kaartje! Dat konijntje is zo cute. Achtergrondje mrt de hartjes trouwens ook. Doe rustig aan, het ritme komt vanzelf. Neem je tijd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje voor Linda! Een nieuwe baan is weer even wennen, hopelijk heb je snel de balans weer gevonden.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah, wat een schatje. Leuk gedaan hoor. En wat bloggen betreft: rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een dot van een CAS kaart, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen