dinsdag 23 januari 2018

Hip,Hippo,Hooray Thom..


Hoi,

Dit kaartje maakte ik voor Thom zijn verjaardag. Afgelopen vrijdag was hij jarig en daar hoort natuurlijk een zelf gemaakt kaartje bij.
Ik heb hem gevraagd of hij nog wensen had, er moest een ductapeje op en iets ronds. Ik zeg: gelukt! Zn ductapje zit er op en de ronde ballonnen en de 'O' van hippo hooray..

Ik heb de afgelopen tijd een aantal hippo's gekleurd dus daar gaan nog kaartjes van gemaakt worden. Ik vind ze zo lief!

& nog bedankt voor jullie lieve reacties op mijn blog, ik ga proberen om ook weer bij jullie op blogbezoek te komen. Komt goed!

Fijne dag vandaag!


12 opmerkingen:

  1. Thom met z’n ductape...haha! In ieder geval heeft hij een prachtige verjaardagspost gehad. Leuke, vrolijke hippo erop, top! Werk ze! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk en lief is het kaartje geworden...
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt helemaal aan Thoms wensen voldaan, Larissa! Wat een leuke kaart en nog meer hippokaarten laten zien is voor mij geen straf hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje voor Thom! En wat grappig dat hij de washitape ductape noemt...
    grt. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, dit kaartje voor Thom. Peter wil graag nijlpaardjes op zijn kaart, dus deze zou heel geschikt zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart voor jouw Thom! En helemaal naar zijn wensen ;-) Dat nijlpaardje is wel heel erg gaaf, mooi gekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd!
    Went je nieuwe baan langzaam? X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke opdrachten had Thom voor je verzonnen! Maar het is helemaal gelukt en hij is ook nog eens superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahahaha, dat zijn nou echt mannen hé!? Een ducktapeje...
    Wel lief van je dat je een kaartje voor hem hebt gemaakt, het is dan ook wel een super leuk kaartje geworden.
    Soms zijn er andere dingen even belangrijker dan bloggen, dat komt wel weer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Larissa,

    Dat heb je mooi gemaakt! Leuke achtergrond ook, die kruisjes in hartvorm... En laat maar komen, die Hippo-kaartjes... Zo leuk allemaal!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje Larissa! Tof met die kruisjes als achtergrond! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart! Mooie kleuren heb je gebruikt en de Hippo's zijn altijd leuk! Leuk ook die kruisjes-achtergrond! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen