vrijdag 8 december 2017

LiLa Swap #1 verhuiskaart


Joepie, daar zijn Linda en ik dan met onze eerste swap. De LiLa Swap. 
Een tijdje terug vroeg ik Linda of ze het leuk zou vinden om samen een swap te beginnen. Ik kreeg een hele leuke reactie terug en vandaag laten we dan allebei ons eerste kaartje zien. 
We plaatsen elke 2e vrijdag van de maand een kaartje gemaakt naar aanleiding van de opdracht die we hebben.
Aan Linda de eer om het eerste pakketje samen te stellen, hieronder een foto van de inhoud:

Wat een gaaf pakket he?! Ik vond het een feest om te ontvangen en uit te pakken. 
De eerste opdracht was: Maak een nieuw huis/samenwonen/verhuisd- kaart.
Hieronder mijn kaartje:


Het idee heb ik van pinterest. Een achtergrond gemaakt met distress oxide en wat gespetterd met water.
Het leuke frame heb ik uitgestanst en precies in de vierkantjes passen de houten huisjes.
Tekst erbij en klaar is mijn kaartje.



Nu ben ik zo benieuwd wat Linda gemaakt heeft, ik ga snel kijken. Jullie ook?

Fijne vrijdag, bijna weekend!

14 opmerkingen:

  1. Leuk idee zo'n swap!
    Heel toffe verhuiskaart!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf pakket heeft Linda voor jullie gemaakt! En jouw kaartje is gaaf! Stoere huisjes, mooi frame, toffe achtergrond, top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel gaaf pakket heb je ontvangen...en wat een leuke kaart heb je gemaakt!!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het eerste LiLa pakket is leuk zeg! En jouw eerste swapkaartje ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf, Larissa! Wat een toffe achtergrond en leuk die huisjes zo in de vakjes :). Daar zat ik eerst ook aan te denken, maar heb uiteindelijk toch iets anders gemaakt hihi. Ik vind het een supergoede start van onze swap! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Larissa, jullie swap! En een heel mooi kaartje maakte je met het leuke pakket. Ik dacht meteen “he, die mal en dat soort huisjes heb ik ook”, dus bedankt voor de tip!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf pakket en superleuk kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig pakket en je hebt er iets moois mee gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het pakket is super!!
    De kaart is een PRACHT exemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met gemaakt van je eerste pakketje Larissa!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof pakketje en een hele mooie kaart, uit dit pakket komen vast nog wel meer vrolijke kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verwennerij! Er zitten echt hele leuke spulletjes in het pakket dat je van Linda hebt gekregen. Gezellig dat jullie swappen. Dit kaartje is alvast supergoed gelukt. Op naar de volgende :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie verhuiskaart heb je met dit gave pakket gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je samen met Linda swapkaartjes gaat maken Larissa...een prachtig pakketje zie ik daar en wat heb je daar een super mooi kaartje mee gemaakt..Ik ga zometeen ook even bij Linda een kijkje memen...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen