zaterdag 16 december 2017

Happy Birthday..


Hoi,

Dit kaartje maakte ik toen Linda een dagje bij mij was om te knutselen. Ik had een lijstje gemaakt welke kaartjes ik moest maken, waaronder dit kaartje voor Ellen. 1 december was ze jarig.
De papiertjes komen uit een blokje wat Linda mee had genomen, zo leuk en tof papier was dat.
Cirkelstans van MFT en wat enemal dots.

Zometeen vertrek ik samen met mijn moeder naar Doe@ding, we gaan een mixed media proeverij doen. 3 workshops die ik vantevoren zelf mocht kiezen. Daarna gaan we nog even in de winkel snuffelen. Altijd leuk! Helemaal zin in.

Gezellige zaterdag!


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je voor Ellen gemaakt Larissa.
    Prachtige stans heb je gebruikt.
    Veel plezier vandaag bij Doe@ding.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Geniet van je workshopdagje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met die leuke stans heb je verder al niet veel meer nodig (behalve een paar leuke papiertjes). Veel plezier bij Doe@Ding vandaag, shop ze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeoe, gezellig, naar Doe@Ding! Heel veel plezier, en stuur een fotootje van wat jullie gemaakt hebben. Hier...een tof kaartje voor Ellen! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een mooi CAS kaartje weer! En veel plezier bij Doe@ding, gevaarlijk leuk winkeltje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Zal wel een leuke proeverij zijn bij Doe@ding...ben benieuwd naar je verslag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeee ja, dit kaartje ken ik :-) Echt een gave, superleuk en lief dat ik ‘m voor mijn verjaardag heb gekregen. Naar Doe@ding? Keileuk! Hand een beetje op de knip kunnen houden?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof kaartje, erg mooi! Hoe was jullie workshop?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk verjaardagskaartje, Larissa. En ik hoop dat de workshops ook leuk waren.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen