donderdag 16 november 2017

Winter Wonderland..


Ook dit zijn 't scraphuis projectjes. Alleen al van even terug, maar niet minder leuk vind ik zelf.
Gemaakt met de shape arts van Dutch Doobadoo. Leuk plaatje, en de mooie bloemen maken het een gezellig kerstkaartje.




Ook deze met een shape art, het hart. Kan voor veel gebruikt worden.

Wij zijn nog op Texel, wat is het een mooi eiland.
Gisteren naar de vuurtoren geweest en beklommen. Heel mooi!
Vandaag nog niet echt plannen, waarschijnlijk rijden we nog ergens heen. & vanavond gourmetten in ons huisje.

Fijne donderdag!

10 opmerkingen:

  1. Ook dit zijn twee prachtige creaties Larissa!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 mooie workshopprojectjes, Larissa!
    Geniet maar lekker op Texel...gezellig, samen gourmetten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten! Geniet nog maar lekker, Texel is geweldig...

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 geweldig leuke kerstkaartjes larissa...hele moie vormen hebben ze...de eerste vorm heb ik vorige week gewonnen bij 't Scraphuis....
    dus een leuke inspiratiekaart vind ik hier bij jou...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit, zeg! Mmmmmmm gourmetten, lekker! Nog veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je voor je reactie op mijn laatste kaartje. Het is alweer twee weken geleden, maar ik wil graag nog even zeggen dat ook ik het erg leuk vind dat ik je daat even heb gezien en gesproken. Het is zo leuk om de persoon achter de blog, en creaties te ontmoeten.
    We hebben zeker nog een hele leuke dag gehad op de beurs.

    Je laat ons hier vandaag weer twee top creaties zien.
    Zo mooi met de neutrale kleuren.
    Voor ons zijn ze spikssplinternieuw.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk, Texel! Lekker uitwaaien en gezellige dingen doen. EN dan laat je ook nog twee geweldige kaarten zien. Wat we niet vaak bij je zien. Maar dat is het leuke van workshops. Iets ontdekken en dan kijken of het bij je past, of je het leuk vindt om te doen etc.
    Geniet nog lekker!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige winterkaartjes en mooie modellen. Geniet nog van jullie uitje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, en daar kom ik nog even aangehobbeld met mijn reactie: mooie kaarten heb je gemaakt bij deze workshop. Anders dan anders, maar heel tof. En inmiddels zijn jullie weer thuis, en lekker uitgewaaid...

    BeantwoordenVerwijderen