woensdag 20 september 2017

You are fantastic..



Hoi hoi,

Dit kaartje maakte ik voor mijn moeder. 
De afgelopen tijd heeft ze zo vaak voor me klaar gestaan. Dat verdiende een kaartje.
'Is toch vanzelfsprekend' zei ze toen ze het kaartje met de woorden erin las. Maar ik was en ben super blij dat ze me zo steunt.

Vandaag, morgen en zaterdag ben ik op de beurs in Mechelen te vinden. Ik mag Jolanda van 't Scraphuis gaan helpen. Vandaag en zaterdag is Margreet er ook, gezellig! Ik heb er zin in en ben heel benieuwd!

Fijne woensdag!

16 opmerkingen:

  1. Wat lief Larissa.....een bedankkaartje voor je moeder.
    Heel veel plezier op de beurs.....leuk hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke kleurrijke kaart ! mooi gedaan en tja, als moeder vind je dat vanzelfsprekend dat je voor je kinderen klaarstaat hoor ! toch wel fijn van je
    veel plezier op de beurs,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart, mooie kleurtjes! En tof dat je op de beurs bent deze dagen, veel plezier!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Larissa. En ook al is het vanzelfsprekend, het is toch fijn om af en toe je waardering te uiten, toch?
    Heel veel plezier op de beurs!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik dit jaar niet ga naar de beurs, anders had ik je eens IRL kunnen zien. Leuk!
    Moeders vinden dat natuurlijk vanzelfsprekend, maar zo'n kaartje wordt toch wel erg gewaardeerd denk ik. En zo'n mooie nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amuseer je op de beurs! Ik was van plan om vandaag te komen (enige vrije dag) maar er kwam onverwacht een afspraak tussen met de begeleidster van onze pleeggezinnendienst. Jammer, zou leuk geweest zijn je eens te ontmoeten!
    Mooie kaart voor je mama!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk is dat, jouw lieve mams in de buurt hebben! dat is en blijft waardevol en soms ook nodig! Mooi kaartje heb je voor haar gemaakt! En ben benieuwd hie het beursleven bevalt...geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is echt super mooi, je kunt 'm mee laten bij de Craftliners challenge. Helemaal goed met deze regenboog kleurtjes! En je moeder vind het misschien vanzelfsprekend, dat wil niet zeggen dat het niet fijn is om het uit te spreken dat je zo blij met haar bent!! Veel plezier deze dagen op de beurs, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje voor je moeder. Ja natuurlijk is hulp vanzelfsprekend, maar het blijft natuurlijk leuk om haar daarvoor met zo'n lief kaartje te bedanken! Wat gezellig dat je meegaat naar Mechelen. Heel veel plezier, geniet er van! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, die regenboogkleuren met zwart erbij. Erg mooi. Je moeder was er vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat lief! Mooie kaart voor je moeder. Heerlijk voor je dat je haar zo dichtbij hebt en dat ze je zo steunt. Naar de beurs in Mechelen, wat leuk! Veel plezier en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige regenboogkaart voor je moeder. Je hebt gelijk, moeders moeten af en toe in het zonnetje worden gezet en ja als het dan ook een beetje regent dan krijg je deze prachtige kleuren natuurlijk!! Veel plezier in Mechelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke (en lieve) kaart heb je voor je moeder gemaakt, Larissa! Het was gezellig vandaag op de beurs en ik kijk al uit naar zaterdag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi! Zoals Danielle zegt ideaal voor craftliners.
    Een waardering doet deugd want al lijkt het vanzelfsprekend, even het zeggen is heerlijk. ( Dat vind ik hier thuis ook )
    Mechelen dat is niet zo ver...
    De vorige jaren telkens geweest. Nu heb ik geen tijd en zin. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave kaart! Toch altijd leuk om een kaartje te geven om iemand te bedanken, ook al is het vanzelfsprekend :). Heel veel plezier op de beurs!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en wat mooi zoals je onze inspiratiefoto verwerkt hebt.
    Dank je wrl voor het meedoen met onze challengr bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen