maandag 7 augustus 2017

4-Season-Swap Summer #2



Hoi hoi,

Het is weer de eerste maandag van de maand. Dat betekent 4-season-swap maandag!
Het is alweer augustus, wat gaat het toch snel!
De opdracht van deze maand was: gebruik het stencil van Dutch Doobadoo. En dat was dus een bloemetjes stencil.


3 kaartjes kwamen er ineens uit m'n vingers. Eerlijk gezegd was ik het een beetje vergeten om ze te maken. Ik kwam er zaterdag achter, toen heb ik een begin gemaakt met de bloemetjes in de 3 kleuren te maken op achtergrondjes.
Gisteren heb ik ze afgemaakt. 
Uiteindelijk heel iets anders wat ik zaterdag in m'n hoofd had, maar ik vind ze zelf goed geslaagd.

De roze variant, het kurken rondje zat ook in het pakket, en ik vond hem super leuk bij dit kaartje, juist door het kleine roze hartje. Wat sequins maken het af.


De gele, met de woordstans van Els Brige en op een paar bloemetjes wat nuvo drops.

& de groene, met de nieuwe stans van MFT, en de lieve hippo. Met de sharpie pen heb ik nog wat getekend in een paar bloemen.

Zo, nu ben ik heel erg benieuwd naar wat mijn swapmaatjes gemaakt hebben. Ga je mee kijken bij Nelly en Colien?

Fijne maandag!

17 opmerkingen:

  1. heel leuk hoe je met zelfde basismaterialen toch zo'n verschillende kaarten hebt! Heel mooie reeks!
    ook je swapcollega's maakten toffe kaarten!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie heel mooie kaartjes, heel geslaagd! Leuk met de kurken sticker en grappig om accenten aan te brengen met de Sharpie.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk serie kaartjes Larissa, leuk om de achtergrond helemaal te gebruiken, geeft weer een ander effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn weer LEUK! en dan ook alle drie swappers zulke verschillende kaartjes, gave serie bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alledrie verschillend en toch is het echt een serie geworden. Leuk zijn ze!! Ik ga snel ook bij de rest kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze super! De eerste is heel lief zo met dat kurkenrondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk, Larissa! Die bloemetjes zijn schattig.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze alledrie leuk, maar de hippo is mijn favoriet!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superkaartjes alle 3!
    En wat hebben wij met het getal3? Zo grappig dat we er elk 3 hebben gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk! De gele met "hallo"is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, een hele serie met het leuke stencil! Heel veelzijdig te gebruiken dus :-) Mooi gedaan Larissa, de happy hippo is zò leuk en ik zie dat je ook de birthday stans hebt gekocht. Ook al zo'n topper! We hebben veel dezelfde spullen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke serie kaartjes Larissa!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent gewoon productief geweest! Leuk gedaan, ze zijn alle 3 heel anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker productief! Erg leuk gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, ik kwam je naam regelmatig tegen bij Colien en Nelly dus ik dacht ik ga een kijkje nemen. Prachtige kaartjes heb je voor de swap gemaakt. Leuke kaartjes heb je voor de bloggers gemaakt en fijn dat je er een goed gevoel aan overhield. De drie kaartjes voor je neefjes vind ik geweldig, zo leuk.
    En dan zie ik dat ik je mag feliciteren, super, van harte met je voorgenomen huwelijk.
    lieve groetjes Angelique Thomas, annigide.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het weer laat ons vanmiddag in de steek hier in Frankrijk. Mooi moment voor een tweede vakantieblogrondje. En jij zorgt er met deze vrolijke bloemenkaarten meteen voor dat ik weer een beetje zomers gevoel krijg. Hartstikke leuk zijn ze. De middelste is trouwens mijn favoriet. Au revoir xxx

    BeantwoordenVerwijderen