donderdag 27 juli 2017

Wij gaan trouwen...


Jaaa, Thom en ik gaan trouwen!
Afgelopen dinsdag heeft hij me gevraagd en ik heb natuurlijk ja gezegd.
Het begint nu een beetje door te dringen, maar ik ben zo ongelooflijk blij.
Mijn allerliefste, beste maatje word mijn man. Dat klinkt toch nog wel gek.

Op naar de vele voorbereidingen!
Kan er nu al zo van genieten.
Het plan is om ergens in augustus/september volgend jaar te trouwen.
Klinkt nog ver weg, maar de tijd vliegt.

Ik vond dit wel een blogberichtje waard, ben zo blij!

Fijne donderdag!

P.s. mijn kkt kaartje is gisteravond laat nog op mijn blog verschenen. Ik had dus dinsdagavond uiteindelijk ingepland om het kaartje te maken, liep iets anders dus, hihi.

20 opmerkingen:

  1. En wij zijn ook zo blij, met jullie voorgenomen huwelijk! Jullie zijn een prachtig stel, en heerlijk om te zien dat jullie gelukkig zijn!! Dikke kus van schoonmam in spé! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Larissa (en Thom)!!! Superleuk voor jullie om jullie geluk te gaan bezegelen met een huwelijk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd, ik wordt gewoon blij van je getypte berichtje...
    Heel veel plezier met alle voorbereiding...het belangrijkste...genieten van alles!!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super nieuws Larissa. Van harte gefeliciteerd aan jullie beiden. En ja een trouw voorbereiden is echt wel genieten. Het jaar zal indd zo om zijn. Wij bestellen nu alvast stralend weer voor jullie.
    groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig leuk dat je ten huwelijk bent gevraagd door Tom....van harte gefeliciteerd!
    Nu kun je gaan dagdromen hoe jullie trouwdag eruit moet gaan zien. Heel erg leuk om alles voor te bereiden....en je hebt nog even de tijd!
    Geniet van alle leuke momentjes samen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat geweldig voor je, maak er samen een fijne tijd van. de voorbereidingen op zich zijn al leuk, veel plezier en geniet van elkaar.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!! Hartstikke leuk nieuws. Geniet van alle voorbereidingen, dat is al super. Het geluk spat van je berichtje.... Zo leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een gaaf nieuwtje!! Van harte gefeliciteerd en heel fijne voorbereidingstijd gewenst! Geniet er lekker van! Een jaar op een soort van roze wolk zitten.....
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteeeeeerd! Wat een leuk nieuws! Leuk, al die voorbereidingen. De voorpret is al super leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat! Zo'n leuk bericht. Ik word er ook blij van!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd, dit nieuws vinden wij ook leuk om te lezen hoor. Er komen allerlei leuke dingen aan om te doen. Vooral veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, en een prettige tijd met de voorbereiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dat heerlijk nieuws!
    Veel plezier en weinig stress bij de voorbereidingen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou dat is zeker wel een blogberichtje waard, van harte gefeliciteerd! Ik had je kaartje al gemist bij KKT... en anders ben je zo trouw met meedoen. Maar dit is een hele goede reden voor afwezigheid hahha! Veel plezier en succes met alle voorbereidingen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, superleuk bericht. En een laat KKT kaartje is niet erg, kunnen we dubbel van je genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte proficiat samen, hartstikke leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd! Je hebt nog lekker de tijd om over alles na te denken. Geniet van alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alsnog van harte !!!
    Had dit bericht even gemist !!!!!
    Zou zeggen , geniet vooral van alle voorbereidingen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik had zelf een blogpauze en heb zojuist bij je rondgekeken wat je allemaal hebt gemaakt. Prachtig allemaal! Dit bericht was natuurlijk de klapper; van harte gefeliciteerd en succes met alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit berichtje stond opnieuw gelabeld als 'ongelezen' zodat ik nog even terug zou komen. Nu eindelijk dan hihi. Wat ontzettend leuk dat je ten huwelijk bent gevraagd en dat je ja hebt gezegd. ;-) Leuk dat je dit met ons deelt. Al die voorbereidingen zijn zo leuk, je bent al goed bezig las ik. Geniet er van en lekker dat je een jaar voorbereidingstijd hebt, er valt zoveel te kiezen! Ik ben afgelopen jaar op 8 september getrouwd en had een super zonnige dag, dat gun ik jullie ook. Enne... Ik moet nog steeds wennen aan het switchen tussen mijn vriend/mijn man. ;-) Veel plezier met alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen