zaterdag 22 juli 2017

Happy for you..


Dit kaartje maakte ik voor Linda. Ze vertelde pas dat ze samen met haar man hun eerste kindje verwachten, een dochtertje.
Dat verdient een kaartje, zulk leuk nieuws! 
Inmiddels heeft Linda hem ontvangen dus kan ik hem ook op mijn blog laten zien.
& zoals Linda tegen me zei, echte post is zoveel leuker om te krijgen. Dat is helemaal waar!


Thom en ik zijn aan het genieten van onze laatste vakantie dagen. Gisteren zijn we even naar Spijkenisse geweest, ik naar doe@ding en daarna het centrum in voor Thom. Win-win situatie zeg maar. 
Vandaag een bezoekje aan de kapper, boodschappen, dat soort dingen. & morgen...geen plannen! Heerlijk.

Gezellige zaterdag!

9 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje, lief voor Linda!
    Jullie ook fijne zaterdag, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje Larissa, moet ook eens wat van zulke kaartjes maken, doen het vast goed in de verkoop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schattig kaartje voor Linda, zo leuk is dit Nijntje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, cute!! Mooie achtergrond en zo`n lief stempeltje. Ja, echte post blijft leuk. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is zo lief!!!! Ik ben al lang aan het twijfelen om deze set te kopen maar nu ben ik verkocht. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattig kaartje Larissa!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is erg leuk! Schattig dat konijntje. En je achtergrond is ook weer heel goed gelukt.
    Volgens mij hebben jullie een heel leuke en gezellig vakantie gehad! En die win win situatie, hahaha.....zeker!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje voor Linda! Wat een straf om naar Spijkenisse te moeten...haha...........geniet van je laatste vakantietijd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaa hij is onwijs leuk en in het echt nog mooier! Gave achtergrond en een superschattig konijntje! Hij hangt mooi te zijn in onze gang :D. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen