woensdag 28 juni 2017

Kleurenkaartenteam Olijfgroen-Okergeel


Woensdag 28 juni, tijd voor het KKT, alweer! 
Weer een maand voorbij, wat vliegt de tijd. 

Dit keer was de kleurencombi olijfgroen met okergeel. Mooie combi, maar ook best nog lastig vond ik.
Ik had wel vrij snel een idee, maar het was nog best moeilijk. Of komt dat omdat ik niet zo snel tevreden ben met het resultaat?.. 
Ach, uiteindelijk is het dit geworden.

Ik ben erg benieuwd naar de andere deelnemers, ga je ook even een reactie plaatsen bij allemaal? Ik wel... ben benieuwd!

Vandaag een beetje een verdrietige dag. Precies een jaar geleden hebben we Jayro, onze lieve hondenvriend, laten inslapen. Er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik er niet aan dacht. & ondanks dat mijn ouders nu de lieve Lara hebben waar ik ook dol op ben denk je er nog vaak aan.

Fijne woensdag!


28 opmerkingen:

  1. Gos, alweer één jaar geleden...en natuurlijk blijf je aan Jayro denken, dat is logisch. Wel fijn dat Lara er nu is, dat is goed. Je kaartje is prachtig, ik had ook even moeite met de kleuren. Het resultaat is in ieder geval tof. Tot straks, gezellig dat jullie komen eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart heel mooi! Ik dacht ook eerst met inkt te spelen maar is uiteindelijk iets helemaal anders geworden.
    Fijne dag
    ondanks het gemis
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave kaart zeg...
    ja een dierenvriend verliezen is nooit leuk.

    als nog een fijne dag toegewenst veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooie kaart gemaakt in deze kleuren.
    Ja ik kan er van mee spreken, Onze hond is nu 4 jaar geleden gestorven en ik denk er ook nog veel aan. Veel sterkte
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Larissa, jij het het er zeer goed vanaf gebracht hoor.
    Sterkte vandaag, natuurlijk blijf je je trouwe vriend missen. Ik mis mijn Ambertje na zes jaar nog steeds heel erg. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje past helemaal bij je gevoel vandaag, sterkte, blijft lastig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart en toepasselijke tekst! Natuurlijk mis je Jayro en vandaag vast nog meer dan normaal. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Ondanks de verdrietige herinneringen een fijne dag toegewenst, geef Lara maar een extra knuffel! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoe de kleuren in elkaar overlopen, de tekst past er goed bij, heel speciaal . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart !
    Goed dat je nog steeds aan je trouwe viervoeter denkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het resultaat mag er zeker zijn!
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met al die verschillende stempels. Ik vond het ook moeilijk. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt met het inslapen van een hond. Mijn hond wordt ook al een oudje en ik vrees voor die dag!! Heel veel sterkte en je kaart is mooi gelukt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart in deze kleurtjes Larissa!
    Groetjes en sterkte vandaag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi gedaan Larissa.
    Sterkte vandaag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. helemaal eens anders dan we gewend zijn van jou, leuk resultaat in ieder geval,
    blij met je deelname alweer,
    op naar de volgende,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart ! Veel sterkte op deze droevige dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart en sterkte met je verlies

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja een hond verliezen, dat kennen we van onze jongste zoon. Dat hakt er altijd in. Ze zijn zo van je afhankelijk he? Sterkte er mee. En je kaart is prachtig geworden. Heel gaaf gedaan. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Larissa, wat leuk dat je ook een KKT kaart hebt gemaakt. Je bent inderdaad te kritisch voor jezelf, ik vind je kaart namelijk prachtig! Snap dat je het nog steeds moeilijk hebt met het verlies van Jayro, zo een lief hondevriendje is moeilijk te missen.. sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ondanks dat je het een moeilijke combi vond, vind ik je kaart zeer geslaagd.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kan me voorstellen dat je dit geen makkelijke kleurencombinatie vond. En je kunt inderdaad tevreden zijn; subtiel en leuk met deze kleine stempeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk met de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kaart in deze moeilijke kleuren combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Larissa! En zo'n verlies gaat je niet in de kouwe kleren zitten.... vooral als je met een huisdier bent opgegroeid..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel herkenbaar dat niet zo snel tevreden zijn, de grootste criticus ben je zelf :) Ik vind het een pracht van een kaart, warm! En heel logisch dat je nog regelmatig stilstaat bij het verlies van je maatje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart. Tof de kleuren gecombineerd en de tekst erbij.
    Ik heb zelf nooit echt een huisdier gehad maar ik denk dat een hond echt je metgezel wordt en dan mis je hem uiteraard. Trouwens zijn naam is 1 letter meer dan mijn jongste .
    Ik ben benieuwd waar je nu zit,maar ik zal moeten wachten,even ook op vakantie nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooi kaart, Larissa. Prachtig gemaakt in de kleuren van juni!
    Ik ben wat later dan gebruikelijk, had even zeer beperkt internettoegang!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig gedaan, ik had het te druk deze keer om mee te doen, zeker omdat ik al wist dat reacties acterlaten er niet in zou zitten.... En dat hoort erbij vind ik! Je kaart is echt mooi geworden, het probleem is altijd dat je iets in je hoofd hebt dat soms iets anders uitpakt. Wij zien dan een mooi kaartje en zelf denk je tja.... kan me helemaal voorstellen dat je Jayro nog mist hoor. Een nieuwe hond kan heel veel plezier brengen, maar is (als het goed is) niet zomaar een vervanging.....

    BeantwoordenVerwijderen