donderdag 18 mei 2017

What's up?..




Vandaag dit kaartje met de lieve girafjes van MFT. 
De stans is ook van MFT, distress oxide achtergrond gemaakt, die uitgestanst en daardoor kon ik 2 kaartjes maken. De ene met distress balkjes en de andere met de rand van distress.
Het andere kaartje heb ik nog niet afgemaakt, ik had een idee in mn hoofd maar dat is er nog niet uitgekomen.

Gisteren lekker genoten van het mooie weer op de camping bij m'n ouders. Heerlijk! Vandaag weer aan het werk, vanochtend geven we een voorlichting op een basisschool in de buurt. 

Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk, deze giraffen! En meteen twee kaartjes, handig bekeken! Gezellig, naar de basisschool, veel plezier met voorlichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om zo je achtergrond te maken.
    Toffe kaart!
    veel plezier straks.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Giraffen, gaaf! Ik was al fan van ze voor ik naar Zuid-Afrika ging en nu ik ze in het wild heb gezien is dat alleen maar erger geworden, hihi. Ben dus ook fan van jouw kaartje! Werk ze vandaag! Leuk, voorlichting geven op een basisschool.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke giraffes! Slim bedacht om op deze manier twee achtergrondjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig!!!! Slim, dat je er 2 mee kunt maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaartjes met die geinige girafjes erop Larissa...en handig bekeken om er zo 2 van te maken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk met deze gave stans en de leuke girafjes!! Zo'n dagje camping met mooi weer voelt vast als een mini vakantie :-) Alvast een fijn weekend, ben benieuwd wat je met de andere achtergrond gaat doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, erg mooi achtergrondje en die giraffen zijn tof!
    Hoe ging de voorlichting?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje. Leuke stempels hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superschattig kaartje, erg leuk die mooie achtergrond met strepen en de twee girafjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb niet altijd tijd om een reactie te plaatsen, maar ik zie hier leuke en mooie kaartjes verschijnen.
    groetjes en nog een fijne zondag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen