woensdag 26 april 2017

Kleurenkaartenteam Kraft- Lila/Paars

Hoi,

Daar zijn we weer, de nieuwe uitdaging van het KKT. Dit keer mocht ik de kleur erbij kiezen, na lang wikken en wegen ging ik voor lila/paars. Zou ik normaal nooit kiezen, maar het blijft een uitdaging he.
Gisteravond nog even snel afgemaakt, ik had al wel een begin gemaakt, maar ik wist nog niet hoe ik de tekst wilde. Uiteindelijk op vellum gestempeld en alles voorzichtig opgeplakt. 


Ik ben heel benieuwd wat de rest gemaakt heeft met 'mijn gekozen kleur'. Gaan jullie ook bij iedereen even langs? Ik vind het altijd leuk om de reacties te lezen die ik krijg. Dank je wel daarvoor.

Fijne dag!

28 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden ! Mooi gedaan, bedankt voor je deelname en kleurenkeuze,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartje! Mooie bloemen en de tekst op het vellum is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakte een toffe kleurenkeuze voor het KKT!
    Mooi met die gedeeltelijk ingekleurde bloemen, en een vellumstrookje is altijd iets extra!
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! het heeft me wel kopzorgen gegeven
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Gaaf met die bloemen, de tekst op vellum is prachtig en het touwtje maakt het helemaal af!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleurkeuze was inderdaad een uitdaging Larisse. Mijn eerste gedacht ? Auw nee hé ! Echt waar LOL maar ik liet het idee rijpen en toen kwam de inspiratie binnenstromen ha ha. Dank je wel voor de leuke uitdaging. Je kaart is heel erg mooi geworden.
    Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vrolijk kaartje, leuke uitwerking, vellum is een goed idee, past overal bij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een uitdaging jawel :) Maar je maakte een supermooi kaartje! En je sidebar kleurt op dit ogenblik heel mooi lila :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt wat mij betreft een perfecte kleur gekozen. Heb me ook uitgeleefd en ben blij met mijn resultaat. En jouw kaartje is ook prachtig. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 'n Hele leuke combinatie heb je gekozen! En je uitwerking is echt super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank voor je kleurkeuze, Larissa! En je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    Groetjes
    Jantine

    PS Ik doe wel mee, ook al sta ik niet op Martina's lijst. Kom je langs?
    http://jantineskaartjes.blogspot.nl/2017/04/kleurenkaartteam-4e-schakel-2017-kraft.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje. Ik vond het leuk om aan de slag te gaan met je gekozen kleuren.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje! Leuk met dat vellum erbij! En je keuze was reuze! Ik hou van lila/paars op een kaart.
    Alles weer goed met je kies/kaak?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart. Ik verbaas me iedere keer weer als ik bij jou kijk hoe mooie dingen je maakt. Ze lijken zo eenvoudig maar dat vind ik super moeilijk! Deze vind ik ook prachtig en leuk bedacht die tekst op vellum. Super gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige bloemenkaart, Larissa...en die tekst op vellum is erg leuk gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een erg goede kleur gekozen bij het kraft ! Je kaartje is heel mooi met die prachtig gekleurde bloemen ! Mooi die tekst op vellum !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik dacht: als je de kleur kiest, heb je al iets in gedachten wat je wilt maken. Maar jij hebt tot het laatste moment ook nog gewikt en gewogen :-) uiteindelijk is het een mooie kaart geworden, leuk gedaan! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een tof idee om lila en purper te combineren in de bloemblaadjes, mooi resultaat. bedankt om de kleuren te kiezen.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! Ik vind de kleuren echt prachtig.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op onze Zuid-Afrikaanse 'rustdag' heb ik mooi even tijd voor een KKT-blogrondje. Ik wil natuurlijk even zien wat iedereen gemaakt heeft met 'jouw' kleuren :-) Jouw kaartje is hartstikke mooi geworden. Prachtig al die bloemen in paarstinten. De tekst gestempeld op vellum staat er heel goed bij.

      Verwijderen
  20. Hele mooie combinatie heb je gekozen. Je kaart is echt schitterend, mooie bloemen en mooi die tekst op vellum.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat je twee verschillende kleuren paars hebt gekozen! Het was even zoeken naar het kraft, maar ik heb hem ontdekt, hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart, mooie combinatie heb je gekozen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooi in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig is jouw bloemenkaart in lila! Die bloemen zijn echt tof. Extra mooi met de tekst op vellum en het leuke touwtje! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaart is super mooi!!! Heel leuke keuze maar dat wist je al ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hier ban ik dan nog met een later reactie. Je hebt een mooie uitdaging bedacht en mooie creatie ook gemaakt. Mooi hoe je de bloemen verwerkt hebt en de tekst met vellum. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen