woensdag 22 maart 2017

Knutseldag bij Colien..

Hoi,

Afgelopen zaterdag mocht ik bij Colien gaan knutselen. Nelly en Brigitte waren er ook. Ze had 3 knutsels voorbereid voor ons, wat een luxe. Als eerste werden we verwend met thee en appeltaart van Brigitte als ik het goed heb. Daarna kregen we nog een kleinigheidje van Nelly, superlief!
Als eerste kregen we een pakketje met het bovenstaande doosje. Zo leuk om te maken en ook om te geven. 
Deze peek-a-boo kaart is zo tof! Die kip is te gek en de kleuren vind ik zo mooi. Colien vertelde ons waar het blauwgestreepte papier vandaan komt, je zou spontaan elke maand een andere auto kopen, haha! 

Na een heerlijke lunch gingen we verder met het kippenkaartje. De stempelset is van SU, erg leuk! 
Hier nog even alle creaties bij elkaar.
Ben je benieuwd naar de rest, ga dan snel langs bij Colien en Nelly!
& Colien, bedankt voor de gezellige dag. het was echt top geregeld! 

Fijne dag iedereen,
Vanavond ga ik naar Jochem Myjer, zo veel zin in! Even een avondje lachen, gieren, brullen. 

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke knutseldag hadden jullie ! Echt heel leuke projectjes hebben jullie gemaakt ! Die kippen zijn inderdaad geweldig !
    Geniet van je lach-avondje ! Dat kan deugd doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supertoffe knutseldag zo te zien, mooie resultaten!
    Geniet van jullie uitje vanavond!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zag deze knutsels ook al bij colien ! heel erg productieve en geslaagde dag lijkt me !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hé, dat was een productief dagje! En ook nog een goede catering lees ik wel, wat wil je nog meer.... Leuke projectjes heb je gemaakt! Ohhhh, ik ben een beetje jaloers, wij hebben ook geprobeerd kaartjes te krijgen maar dat is niet gelukt helaas.... Super veel plezier, zo leuk!! Lach ook maar een beetje voor mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een gezellig dagje, leuk dat jullie er waren! Ik vond het leuk om voor te bereiden en zo krijg je toch ook inspiratie...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke creaties! Jullie zijn goed bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingen heb je gemaakt, en zo veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jullie hebben het leuk gehad bij Colien, en zo veelgemaakt.
    fijne avond vanavond...goed voor de lachspieren.

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je leuke creaties gemaakt bij Colien....heel erg mooi allemaal Larissa....fijn dat het zo gezellig was!
    Voor vanavond wens ik je heel veel plezier,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave projectjes heb je gemaakt...leuke stempels! Altijd genieten, zo met elkaar knutselen.
    Veel plezier bij Jochem!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ben je productief geweest zeg! super leuke creaties! groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeel mooi al deze creaties Larissa...en je zal wel erg genoten hebben zo samen met Nelly en Colien en Brigitte...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou dat klinkt als een heel leuk knutseldagje! En wat een gevarieerde creaties heb je gemaakt. Ik begrijp dt ik naar Colien moet om te lezen waar het blauwe papier vandaan komt...
    Ik ga er nu heen!
    GerJanne
    p.s. was het leuk bij Jochem Myer?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toffe kaartjes, ik zag ze al bij Colien. Het blauwe papier komt me bekend voor als de binnenkant van een enveloppe, weet alleen niet meer van welk bedrijf

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij hebben jullie een geweldige knutseldag gehad! En veel moois gemaakt. Superleuk. En, echt zo ontzettend gelachen vanavond?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gezellig om zo aan de knutsel te gaan samen. Leuke dingen ook gemaakt. En ja dat papier ken ik, dat ligt ook in mijn la haha. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Was super gezellig.....op naar de volgende knutseldate.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heelrijk zo;n knitseldag! Superleuke projectjes; die kip is echt geniaal. (Blij da tik 'em heb:) Je hebt ongetwijfeld gebruld bij de voorstelling van Jochem; leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen