woensdag 29 maart 2017

Kleurenkaartenteam Lichtroze-Kraft


Het is weer de laatste woensdag van de maand. Tijd voor het kleurenkaartenteam.
Ik wist al vrij snel wat ik wilde gaan maken. Ik heb wel een klein beetje gesmokkeld met het touwtje, die is niet heel lichtroze. En kraft blijft toch wel erg mooi, doe er veel te weinig mee. 

Volgende maand mag ik de kleur kiezen, Martina heeft ondertussen al een mailtje van mij ontvangen. Wat was dat nog lastig zeg. Maar het is gelukt, ik ben nu al benieuwd.

Ik ga vandaag een rondje langs alle kkt'ers, en ik laat zeker een reactie achter. Ik zou het leuk vinden als je dat bij mij ook doet. Lees ze altijd met veel plezier!

Fijne woensdag!



33 opmerkingen:

  1. Prachtig, die twee tags. Kraft en babyroze, echt supermooi bij elkaar! Zie je zo even...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit mooi geworden, Larissa! Ik ben benieuwd wat jij voor kleur gekozen hebt bij het kraft.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie, elegante kaart ! helemaal geslaagd
    fijn dat je weer van de partij bent !
    bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
    grtjs,martina
    x
    je mailtje goed ontvangen hoor ! dank je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart met die twee tags leuk verzonnen
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Larissa!
    Spannend hoor welke kleur jij erbij gaat doen....ben benieuwd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi met die tags en prachtige bloesem stempel, gaaf!
    Ben benieuwd in welke combi we eind april mogen gaan fröbelen...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie KKT kaart Larissa. Ben benieuwd naar wat jij bij het kraft gaat voegen. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met de bloemen op de tag, heb je de volgende ook gelijk gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie bloemen staan er op de tag! Grappig effect dat scheef plakken. Heb jij de volgende kleur gekozen? Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die bloemen zijn leuk en mooi ingekleurd. Hele mooie combi. Ben benieuwd waar jij mee komt.

    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit kaartje Larissa...wat een prachtig ingekleurde stempel en zo gaaf met die tagjes erop...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje, erg sjiek vind ik en mooi gekleurd! Ben benieuwd naar de volgende kleur. Maak er een mooie combinatie van! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Larissa,

    Fijn dat je als eerste reageerde en zelf ook een keer mag kiezen. Ben nu al benieuwd naar jouw kleur!
    Wat een mooie kaart maakte je deze keer... kraft, ja... je bent er voor of niet... Ik ben zelf superfan en gebruik het heel erg graag...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een beetje smokkelen met de kleur mag ;-), leuk strak kaartje, ben erg nieuwsgierig naar de kleur van volgende maand, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een beetje smokkelen met de kleur mag ;-), leuk strak kaartje, ben erg nieuwsgierig naar de kleur van volgende maand, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Larissa! Leuk met die labels! En ik ben al nieuwsgierig naar welke kleur je gekozen hebt. Nog een weekje geduld...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voor zo'n leuk kaartje kom ik natuurlijk langs. Gaaf gedaan hoor. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje. Bloemen komen goed uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben heel benieuwd welk kleurtje er bij het kraft komt :-) Dit kaartje is alvast erg leuk, grappig om het tweede label scheef op te plakken, leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie kaart gemaakt in de kleuren van KKT. Ik ben benieuwd naar de volgende kleur

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart! Dit is de eerste keer dat ik meedoen met KKT. Ben benieuwd wat je voor combi gekozen hebt voor de volgende keer! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi Larissa, je stempelafdrukje is mooi ingekleurd. Ben heel benieuwd wat je bij het kraft gekozen hebt...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOOh die is zo mooi en stijlvol!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi kaartje Larissa! Leuk met die tag er zo schuin op! Mooie bloesemtak is het!
    En je maakt me nu al nieuwsgierig welke kleur je naast kraft hebt gekozen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt een erg mooie kaart gemaakt en wij zitten allemaal al op het puntje van onze stoel om te weten te komen welke kleur jij hebt gekozen !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi Larissa !!!
    Ben benieuwd naar de kleuren !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart .
    De bloemen zijn echt heel mooi ..
    Ben ook benieuwd wat de kleur is dat je gekozen hebt .
    Want ik vind het niet altijd evident om in de combo een tof projectje te maken .
    Vele groeten ,
    francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat mooi en super tof dat jij ' mijn ' kraft mag aanvullen. Dat komt helemaal goed weet ik nu al!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw! Top kaartje!
    Ben meteen volger bij je geworden, zo hoef ik niets meer van je te missen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. het is me gisteren niet gelukt om bij iedereen een kijkje te nemen. ik vind het een leuke lentekaart geworden, mooit gedaan.
    groetjes
    ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Roze en kraft wat een prachtige zachte combinatie, heel erg mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Daar is ze nog voor een reactie op jou kaartje. Kraft ik werk er graag mee en " spaar" ook kraft bv van muesli verpakkingen. Fijn om mee te werken en het geeft een leuk effect. Jou kaart is gaaf zeg en een mooie stempel heb je gebruikt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart. leuk gebruik gemaakt van de tags, en erg mooie bloemenstempel.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen